حیات یک ملّت مرهون کار و کارگر است
حیات یک ملّت مرهون کار و کارگر است
محمودآباد آنلاین/ به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان محمودآباد : حجت السلام والمسلمین سید داود موسوی امام جمعه و خسرو طالبی فرماندار شهرستان محمودآباد در پیام مشترکی فرا رسیدن هفته کار و کارگر را تبریک گفتند. در متن این پیام آمده است :

واژه کار یکی از مقدس ترین کلمات در دین مبین اسلام و در کلام ائمه اطهار علیهماالسلام است و نوعی عبادت محسوب می شود.

فرهنگ کار، تلاش و جهاد برای عمران، آبادی و اعتلای ایران اسلامی به دست کارگران و زحمت کشان عرصه تولید، موید جانفشانی و از خودگذشتگی این قشر است که باید قدردان و قدرشناس زحمات آنان بوده و توسعه و پیشرفت روزافزون و شکوفایی ایران اسلامی مدیون زحمات و تلاش‌های بی‌وقفه کارگران نوآور و خلاق این مرز و بوم است و بی‌شک توفیقات حاصل شده در عرصه‌های علمی، اقتصادی و صنعتی کشور نتیجه مجاهدت‌های این قشر از جامعه و همه ارکان حاکمیت است.

هفته گرامیداشت کار و کارگر فرصت مناسبی برای تجلیل از خادمان عرصه تولید و کسانی است که عاشقانه برای سربلندی کشور عزیزمان از خود گذشتگی می‌کنند.

بدیهی است که اجرای منویات مقام معظم رهبری و تحقق شعار سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها  ، بیشتر بر دوش همین بخش از جامعه است که خالصانه و با کمترین توقع برای عزت و شرف این سرزمین تلاش می‌کنند.

حیات یک ملّت مرهون کار و کارگر است و اینجانبان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام به خصوص شهدای کارگر، خدمات شبانه‌روزی کارگران شهرستان محمودآباد را ارج نهاده؛ سلامتی، سعادت و پیروزی هرچه بیشتر آنان را در تمامی مراحل زندگی از خداوند متعال خواستاریم.

 

سید داود موسوی امام جمعه شهرستان محمودآباد

خسرو طالبی فرماندار شهرستان محمودآباد

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین