کاشت ۴۰ هزار اصله نهال در جاده های ارتباطی محمودآباد
کاشت ۴۰ هزار اصله نهال در جاده های ارتباطی محمودآباد
محمودآباد آنلاین: فاضلی معاون عمرانی فرماندار محمودآباد از کاشت بیش از 40 هزار اصله نهال در حاشیه راههای مواصلاتی شهر و روستا خبر داد.

جمال فاضلی معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان محمودآباد در مصاحبه با خبرنگار محمودآباد آنلاین گفت: بنا به تاکید استاندار مازندران و در راستای توسعه منابع طبیعی و حفظ سرسبزی استان و ایجاد نمای بصری زیبا در حاشیه جادهای استان مازندران در نظر است در حاشیه راههای مواصلاتی محور محمودآباد به نور و آمل و فریدونکنار و راههای ارتباطی بین روستایی به همت بخشداری ها و دهیاری ها و اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای و منابع طبیعی بیش از ۴۰ هزار اصله نهال از ۱۵ دی در محمودآباد کاشته شود.

جمال فاضلی گفت: در فاصله ۲۲ کیلومتری محور محمودآباد به آمل و فاصله ۲۶ کیلومتری محمودآباد به فریدونکنار و فاصله ۲۵ کیلومتری محمودآباد به نور مقرر گردیده شده است جانمایی و حفر چالها توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای صورت گرفته و اداره منابع طبیعی نسبت به تامین نهال های مورد نیاز اجرای طرح صورت گیرد.

معاون هماهنگی و برنامه ریزی فرمانداری شهرستان محمودآباد تصریح کرد: در جلسه ستاد برگزاری و اجرایی این طرح مقرر گردید بخشداری ها و شهرداری ها و دهیاری ها در بحث کاشت و حفاظت و آبیاری این نهال های تازه کاشته شده اقدام نمایند.

 

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین