۶ جایگاه سوخت  آماده ارائه بنزین با کارت سوخت
۶ جایگاه سوخت  آماده ارائه بنزین با کارت سوخت
محمودآباد آنلاین : رئیس اداره پخش و پالایش فرآورده های نفتی محمودآباد از ارائه بنزین در ۶ جایگاه با کارت سوخت خبر داد.

سبهمن فاخری، رئیس اداره پخش و پالایش فراورده های نفتی شهرستان محمودآباد در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار محمودآباد آنلاین گفت : شهرستان محمودآباد ۹ جایگاه دارد که از این تعداد ۶ جایگاه در مدار هستند و به شبکه وصل هستند و شهروندان می توانند با کارت سوخت خود اقدام به سوخت گیری نمایند؛ اما ۴ جایگاه اورطشت، مرزبند، کیانپور و جمشیدی امکان سوخت گیری با کارت را ندارند و فعلا به صورت آزاد سوخت گیری صورت می گیرد.

وی افزود : دو اکیپ عملیاتی از چالوس در شهرستان محمودآباد استقرار یافتند تا بتوانند مشکل را حل بکنند و اگر همین روند پیش رود تا ۴۸ ساعت آینده تمام مشکلات جایگاه سوخت محمودآباد حل خواهد شد.

فاخری تصریح کرد : با تلاش شبانه روزی اداره پخش و پالایش فراورده های نفتی شهرستان محمودآباد، فعلا محمودآباد به نسبت از شهر های همجوار از وضعیت مطلوب تری بهره مند است، جایگاه های بیشتری دارد و در هر ساعت وارد مدار شده و حتی از شهرهای دیگر شاهد حضور مردم برای سوخت گیری هستیم.

رئیس اداره پخش و پالایش فراورده های نفتی شهرستان محمودآباد بیان کرد : در شهرستان محمودآباد ۹ جایگاه سی ان جی داریم که مدیریت و نظارت آن با شرکت پخش فراورده های نفتی است و تاکنون هیچ مشکلی نداشته و عرضه سوخت صورت می گرفته است.

وی مهمترین مشکل به وجود آمده در استفاده از کارت سوخت های فردی را عدم اتصال به شبکه ی سراسری عنوان کرد و افزود : به زودی کلیه جایگاه های سوخت به شبکه وصل خواهند شد و در مدار قرار می گیرند و می توانند شهروندان بی دغدغه نسبت به سوخت گیری اقدام نمایند.

بهمن فاخری در پایان خاطر نشان کرد : روزانه نفت کش ها به صورت منظم پمپ های بنزین را شارژ نموده و بنزین هیچ جایگاهی رو به اتمام نیست و بیشتر هم ذخیره شده است و شهروندان محمودآبادی در محمودآباد برای سوخت گیری در این شهر مشکل نخواهند داشت.

  • نویسنده : سارا اسماعیلی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین