پیگیری دلایل موثر در عدم همسان سازی حقوق بازنشستگان
پیگیری دلایل موثر در عدم همسان سازی حقوق بازنشستگان
محمودآبادآنلاین:عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی از مکاتبات کمیسیون متبوع خود با دیوان محاسبات برای بررسی عوامل اجرایی نشدن «همسان سازی حقوق بازنشستگان» در کشور خبر داد.

ولی الله فرزانه  با اشاره به بررسی مطالبات بازنشستگان در کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: کمیسیون برنامه و بودجه اخیرا پیرو پیگیری موضوعات مربوط به بازنشستگان، جلسه ای با رئیس دیوان محاسبات و معاونان این سازمان و دادستان دیوان محاسبات برگزار و مکاتباتی با این سازمان انجام داد.

وی با اشاره به گزارش وزیر اقتصاد و امور دارایی درباره تحقق بند (ی) تبصره یک بودجه که معطوف به تامین منابع صندوق های بازنشستگی دولتی است، بیان کرد: وزیر اقتصاد در این بخش اظهار داشتند که بالای ۹۰ درصد از بند (ی) تبصره یک لایحه بودجه محقق شده است. بنابراین ما در جلسه اخیر خود با رئیس دیوان محاسبات کل کشور به مسئولین این سازمان ماموریت دادیم تا در این زمینه بررسی لازم را انجام دهد و صحت ان را روشن کند.

نماینده مردم محمودآباد و نور در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: همچنین کمیسیون برنامه و بودجه در راستای پیگیری مطالبات بازنشستگان به دیوان محاسبات کل کشور ماموریت داد تا علت عدم اجرای همسان سازی بازنشستگان را مورد بررسی قرار داده و نهایتا گزارشی به کمیسیون ارائه دهد.

  • نویسنده : شقایق نائیجیان
  • منبع خبر : خبرگزاری خانه ملت