پیش‌بینی حضور ۵ میلیون مسافر در مازندران
پیش‌بینی حضور ۵ میلیون مسافر در مازندران
محمودآباد آنلاین : معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: طی روزهای آینده پیش‌بینی می‌شود؛ بیش از ۵ میلیون مسافر وارد استان شوند.

به گزارش محمودآباد آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس از مازندران، در استان مازندران همه ساله در همه ایام به‌ویژه تعطیلات شاهد افزایش حجم گردشگرانی هستیم که از نقاط دور و نزدیک وارد این استان سرسبز می‌شوند.

باتوجه به حضور مسافران تمهیدات لازم از حضور مسافران در جاده‌ها تا حل مسائل زیرساختی و همچنین سایر مسائل در دستور کار قرار دارد.

روح‌الله سلگی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران در این‌باره در گفت‌وگویی، اظهار کرد: طی روزهای آینده بیش از ۵ میلیون مسافر وارد استان می‌شود.

وی با بیان اینکه تمهیدات لازم با محوریت استاندار مازندران در زمینه برنامه‌ریزی سفر اندیشیده شده است، افزود: ستاد تسهیلات سفر نیز در مازندران تشکیل شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با اشاره به آماده‌باش دستگاه‌های خدمت‌رسان از جمله آب، برق، گاز، اورژانس و سایر، تصریح کرد: احتمال اینکه مصرف برخی اقلام غذایی از جمله  آرد و نان بیشتر شود، وجود دارد که در این زمینه تمهیدات لازم اندیشیده شده است و باید آرد بیش از جمعیت ثابت استان در نظر گرفته شود.

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : خبرگزاری فارس