سارق طیور در دام پلیس محمودآباد
سارق طیور در دام پلیس محمودآباد
محمودآباد آنلاین : سرهنگ محمود حسین زاده فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد از شناسایی و دستگیری سارق طیور با 6 فقره سرقت در این شهرستان، خبر داد .

به گزارش محمودآباد آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ “محمودحسین زاده” درباره جزئیات این خبر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت طیور در سطح شهرستان محمودآباد، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت .
فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد، افزود: ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی پس از بررسی های همه جانبه موفق به شناسایی سارق حرفه ای در این شهرستان شدند .
سرهنگ حسین زاده، خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی های قضائی، ماموران در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه متهم را دستگیر کردند .
وی، همچنین اظهار داشت: متهمان در تحقیقات و بازجویی های به عمل آمده تاکنون به ۶ فقره سرقت طیور در این شهرستان اعتراف و تاکنون بالغ بر ۱۵۰راس اردک در روستاهای بخش مرکزی و سرخ رود محمودآباد به سرقت برده اند که پرونده متهم جهت رسیدگی به مراجع قضائی معرفی شد.
فرمانده انتظامی محمودآباد در خاتمه با اشاره به اینکه برای ایجاد امنیتی پایدار و مقابله با سارقان همکاری مردم با پلیس امری الزامی است، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه رفت و آمد مشکوک خودروها و افراد ناشناس خصوصا در ساعات پایانی شب، موضوع را سریعاً از طریق تلفن ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.

  • نویسنده : محمد حسین نعمت پور
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین