یک محمودآبادی رئیس شورای اسلامی استان مازندران شد
یک محمودآبادی رئیس شورای اسلامی استان مازندران شد
محمودآباد آنلاین : ظهر امروز و در انتخاباتی که بین نمایندگان شوراهای اسلامی شهرستانهای استان مازندران برگزار شد باقر بهاری از محمودآباد توانست با اخذ 12 رای برای دومین بار ریاست این شورا را بر عهده بگیرید.

به گزارش محمودآباد آنلاین : اولین جلسه شورای اسلامی استان مازندران ظهر امروز به ریاست  سید محمود حسینی پور استاندار مازندران و با حضور مهدی رازجویان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران و سید محمد محمدی تاکامی مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری مازندران در سالن شماره یک اجتماعات استانداری تشکیل شد که اعضای شورای استان پس از انجام مراسم تحلیف ، اعضای هیات رییسه و نمایندگان خود در شورای عالی استان ها را انتخاب نمودند. ‎

در این جلسه آقای باقر بهاری به‌عنوان رییس، آقای حمید سام دلیری به‌عنوان نایب رئیس، و آقایان یدالله پیاب، حسینعلی اسدی و ابراهیم محمدپور به ترتیب به‌عنوان منشی اول، دوم و سوم شورای اسلامی استان انتخاب شدند.

همچنین آقایان صادق برزویی، محمدصادق صفرپور و رسول شیخ به‌ عنوان نمایندگان استان در شورای عالی استان ها برگزیده شدند و سه کرسی شورای عالی استانها متعلق به استان مازندران می‌باشد.

گفتنی است باقر بهاری عضو شورای اسلامی روستای برنجده از بخش مرکزی شهرستان محمودآباد می باشد که ۴۲ سال سن داشته و فارغ التحصیل مقطع کارشناسی ارشد رشته حقوق می باشد و امسال برای دومین است که ایشان با اکثریت آرا به این سمت نائل می گردند.

خاطر نشان میگردد هر شهرستان یک عضو در شورای استان دارد که از طریق شورای شهرستان انتخاب شده‌اند.

گروه خبری محمودآباد آنلاین انتخاب مجدد شیخ باقر بهاری را به عنوان رئیس شورای اسلامی استان مازندران تبریک عرض نموده و از خداوند منان آرزوی توفیق روز افزون داریم.

 

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین