بهره برداری از ۴۱ پروژه عمرانی با اعتبار ۱۱۷ میلیارد تومانی در محمودآباد
بهره برداری از ۴۱ پروژه عمرانی با اعتبار ۱۱۷ میلیارد تومانی در محمودآباد
محمودآباد آنلاین : علیزاده فرماندار محمودآباد گفت: برابر اطلاعات واصله از دستگاههای اجرائی 41 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 117 میلیارد و 21 میلیون تومان در ایام الله دفجر در شهرستان محمودآباد افتتاح و به بهره برداری میرسد.

به گزارش محمودآباد آنلاین ظهر امروز چهارشنبه ۱۲ بهمن و به مناسبت چهل و چهارمین بهار انقلاب اسلامی نشست خبری روح الله علیزاده فرماندار شهرستان محمودآباد با حضور علی رسولی معاون سیاسی و امنیتی و محمد قاسمی معاون عمرانی و برنامه ریزی و محمد محمدی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و کلیه خبرنگاران و اصحاب رسانه در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

روح الله علیزاده فرماندار شهرستان محمودآباد طی سخنانی در این جلسه ضمن تبریک فرا رسیدن چهل و چهارمین بهار شکوهمند انقلاب اسلامی و ولات با سر سعادت حضرت امیرالمومنین علی (ع) و روز پدر گفت: به مناسبت دهه فجر ۴۱ پروژه عمرانی که سهم بخش مرکزی بالغ بر ۷۶ میلیارد و ۵۸۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و بخش سرخ رود ۴۰ میلیارد و ۴۳۸ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان بوده که برای اولین بار در تاریخ شهرستان محمودآباد کلیه پروژه ها صرفاً دولتی و قابل افتتاح می باشد.

وی در تفکیک پروژه ها گفت: ۵ پروژه در حوزه آب و فاضلاب با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد و ۳۵۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با مشارکت دهیاری ها ۷ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۶ میلیارد و ۶۳۴ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان  و اداره توزیع نیروی برق با ۴ پروژه و با اعتباری بالغ بر ۲۱ میلیارد و ۲۸۷میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به بهره برداری خواهد رسید.

فرماندار محمودآباد افزود: ۵ پروژه در حوزه جهاد کشاورزی با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد و ۳۵۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و ۴ پروژه در حوزه مخابرات با اعتباری بالغ بر ۱ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان و ۲ پروژه در حوزه راهداری با اعتباری بالغ بر ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان و سهم دهیاری ها نیز ۳ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان می باشد.

نماینده عالی دولت در شهرستان محمودآباد تصریح کرد: شرکت شهرک های صنعتی با ۲ پروژه با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد و ۴۵ میلیون تومان و شهرداری محمودآباد نیز با ۱۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۲ میلیارد و ۴۵ میلیون تومان و بسیج سازندگی و فرماندهی انتظامی مجموعاً با ۲ پروژه بالغ بر ۱ میلیارد ۸۵۰ میلیون تومان از جمله سایر پروژه های قابل افتتاح در فجر ۴۴ خواهد بود.

روح الله علیزاده همچنین خاطر نشان شد : امسال ۷ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۸۹۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان کلنگ احداث آن به زمین زده خواهد شد.

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین