وظیفه تمامی ادارات خدمت رسانی به مردم است
وظیفه تمامی ادارات خدمت رسانی به مردم است
محمودآباد آنلاین / فرماندار محمودآباد وظیفه همه ادارات را خدمت رسانی و پاسخگویی به مردم دانست و گفت : اگر مطالبات و خواسته های مردم برآورده نشود ،جامعه بی رمق می شود.

به گزارش محمودآباد آنلاین؛ دکتر روح الله علیزاده فرماندار محمودآباد در مراسم تجلیل از کارمندان نمونه این شهرستان با بیان اینکه یکی از افتخارات این دولت خدمت رسانی بی منت به مردم است، گفت : کارمند بودن دو روی یک سکه است که باید به آن توجه شود و روی دوم سکه؛ ثواب، برکات و فضل الهی است که شامل کارمند می شود.

وی با اشاره به اینکه کارمند یک بدنه فعال و عظیم است و باید تمام وجود خود را در راه خدمت به کار گیرد، افزود : همه کارمندان باید برای امنیت، عدالت ، رفاه و معیشت شهروندان تلاش کنند.

دکتر علیزاده اولین وظیفه کارمندان را ، نگاه به افق کشوری که در آن خدمت می کنند برشمرد و خاطر نشان کرد : قطعاً افق جمهوری اسلامی، یک افق متعالی است.

فرماندار شهرستان محمودآباد وظیفه همه ادارات شهرستان را خدمت رسانی و پاسخگویی به مردم دانست و ذکر کرد : اگر مطالبات و خواسته های مردم برآورده نشود، جامعه بی رمق می شود و جامعه مرده، بی اعتمادی و ناامیدی را رقم می‌زند و آن جامعه ای که دستگاه بی اعتمادی داشته باشد؛ قطعاً ارباب رجوع آن هم بی اعتماد است.

او ادامه داد : باید انگیزه الهی، امانتداری و خدمت رسانی را در خود زنده نگه دارید زیرا این موضوع از دستاورد های بزرگ الهی است که باید بیشتر رویت شود.

این مسئول متذکر شد : بعضی از دستگاه ها و ادارات سعی می کنند گروه های خاصی را تشکیل دهند اما این امر چهره ادارات را از وظیفه خود خارج می کند و تشکیل یک دولت در یک دولت دیگر را رقم می زند ، بنده به عنوان خادم و خدمتگزار این مردم از ادارات می خواهم که به سمت این مسیر حرکت نکنند.

مقام عالی دولت در محمودآباد اذعان داشت : انحراف در ادارات ، زنجیره تولید خدمت را دچار نقص می کند و این زنجیره تولید خدمت به مردم باید مداوم و مستمر باشد تا کالای خدمتگزاری تولید کند و این کالا یک امانت است.

 

  • نویسنده : سارا اسماعیلی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین