هوشمند سازی پلاک های پستی در محمودآباد از ابتدای سالجاری
هوشمند سازی پلاک های پستی در محمودآباد از ابتدای سالجاری
محمودآباد آنلاین : رضوانی رئیس اداره پست محمودآباد : در نظر است با همکاری فرمانداری و شهرداری شهرهای محمودآباد و سرخ رود و بخشداری های تابعه نسبت به هوشمند سازی پلاک های پستی از ابتدای سالجاری اقدام گردد.

وی در تشریح گزارش اقدامات این اداره گفت: از ابتدای سالجاری شهروندان محمودآبادی ۱۴ هزار و ۱۹۱ مرسوله و شهروندان سرخ رودی ۱۰۲ هزار و ۷۸۴ مرسوله پست کردند.

مهرزاد رضوانی رئیس اداره پست شهرستان محمودآباد در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار محمودآباد آنلاین گفت: در سالجاری مجموعاً ۲۶۵۷۸۴ مرسوله به این اداره رسید که سهم مردم شهر محمودآباد ۲۳۳ هزار و ۵۰۶ هزار مرسوله و سهم مردم بخش سرخ رود ۳۲۲۷۸ مرسوله پستی بوده است.

رئیس اداره پست شهرستان محمودآباد در خصوص انتقاد برخی از شهروندان در خصوص عدم تحویل به موقع مرسوله ها به دست شهروندان گفت: سیاست شرکت ملّی پست ایران بر این است تا توزیع مرسوله ها از طریق دفاتر پیشخوان خدمات دولت در سطح روستاها صورت بگیرد و با توجه به اینکه در برخی روستاهای کم جمعیت دفاتر پیشخوان خدمات دولت دایر نمی باشد و این مسئولیت به دفاتر فعال در سایر روستاهای همجوار می افتد ، کمبود نیرو و افزایش خرید اینترنتی و مرسوله های پستی شهروندان موجب شده است تا بعضاً شاهد نارضایتی برخی از عزیزان باشیم که تلاش می شود در سال جدید این مشکل حل شود.

مهرزاد رضوانی با اشاره به فعال شدن ۵ اکیپ توزیع مرسوله در محمودآباد گفت: سرویس پست ویژه به عنوان خدمتی جدید از سوی شرکت ملّی پست ایران راه اندازی شده است که مرسوله بصورت شبانه روزی و ظرف ۲۴ ساعت تحویل شهروندان در هر نقطه ایران خواهد شد.

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین