نوسانات امروز در بازار مرغ مقطعی بوده و ماندگار نیست
نوسانات امروز در بازار مرغ مقطعی بوده و ماندگار نیست
محمودآباد آنلاین : مدیر جهاد کشاورزی محمودآباد گفت: با حمایت از تولیدکننده و مصرف‌کننده بتواند محصول مرغ را با جلب رضایت عمومی در بازار عرضه کند.

به گزارش محمودآباد آنلاین محمد هادی‌زاده با اشاره به اینکه وظیفه نظارت به بازار کالاهای اساسی بر اساس قانون به وزارت جهاد کشاورزی واگذار شده است اظهار داشت: در همین راستا مانور سراسری با همکاری نیروهای بازرسی مدیریت جهاد کشاورزی، وزارت صمت و همچنین اعضای بسیج شهرستان محمودآباد برای انجام گشت‌های نظارت بر بازار و بازرسی فروشگاه های عرضه مرغ این شهرستان انجام شد.

هادی‌زاده با اشاره به اینکه نیاز بازار به مرغ و تمام کالاهای اساسی در حال برآورده شدن است اظهار داشت: هیچ‌گونه گرانفروشی در این حوزه‌ها قابل قبول نیست و در صورت مشاهده این موضوع، گشت‌ها مراتب را برای برخورد قضایی به تعزیرات اعلام می‌دارند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد افزود: از سال جاری تاکنون تعداد یک میلیون و ۳۵۹ هزار و ۳۷۱ قطعه جوجه ریزی در ۵۶ واحد مرغداری مرغ گوشتی این شهرستان ثبت شده که این نشان از ثبات در تولید مرغ دارد و در حوزه تخم مرغ نیز شرایط مناسبی برای تامین نیازهای بازار وجود دارد.

وی با بیان اینکه نوسانات امروز در بازار مرغ کاملاً مقطعی بوده و ماندگار نیست و بازار به صورت نامحسوس در کنترل بازرسین قرار دارد، اظهار داشت: شهروندان محمودآبادی می توانند هرگونه گرانفروشی را با تلفن گویای ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت اطلاع دهند.

هادی‌زاده یادآور شد: قطعاً تلاش‌ها و زحمات مرغداران در این روزها هرگز فراموش نخواهد شد و نتیجه اقدامات آن‌ها متناسب با نیاز مردم در بازار به نفع همه جامعه خواهد بود. امروز تولید کننده و مجریان دولت به خوبی یکدیگر را درک می‌کنند و به این نتیجه رسیده‌اند که برای تدوام تعادل در بازار نیاز به کار مشترک می باشد.

به گفته مدیر جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد در این مانور سه روزه تعداد ۵۸ مورد بازرسی شده، که از این تعداد پنج مورد به دلیل گرانفروشی مشمول ثبت تخلف شدند و پرونده تخلف آنها به تعزیرات حکومتی ارجاع داده شد.

  • نویسنده : بهناز مقدس
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین