برگزاری نخستین طنزواره استانی میرما در محمودآباد
برگزاری نخستین طنزواره استانی میرما در محمودآباد
محمودآباد آنلاین : اختیاری شهردارمحمودآباد از برگزاری نخستین طنزواره استانی میرما به مناسبت چهل و چهارمین بهار انقلاب اسلامی و به میزبانی این شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری محمودآباد ؛ مهدی اختیاری شهردار محمودآباد با بیان اینکه در اولین دوره جشنواره فرهنگی و هنری انقلاب که سال قبل برگزار گردید ، محمودآباد میزبان گروه های تئاتر خیابانی زیادی از سایر شهرهای استان مازندران بود.

وی با اشاره به ضرورت توجه به شور و نشاط اجتماعی و غنی سازی اوقات فراغت شهروندان گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر برآن شدیم که به منظور کشف استعدادهای جدید در عرصه نمایش کمدی و نیز تولید آثار فاخر کمدی نسبت به شناسایی و تبیین چالش ها و معضلات اجتماعی همچون طلاق و اعتیاد و … در فرهنگ ملّی و انقلابی ، نخستین طنزواره  میرما را برگزار نماییم.

وی با اشاره به اینکه میرما در تقویم تبری ماه بهمن شمسی می باشد، افزود : در کنار اهداف اصلی خود ، سعی نمودیم در این طنزواره از فرهنگ بومی و مازندرانی نیز بهره ببریم.

اختیاری در پایان از گروه های مختلف نمایشی استان مازندران با توجه به ظرفیت بسیار بالای طنازی که در بین هنرمندان استان وجود دارد ، دعوت کرد تا با حضور و مشارکت پرشور خود ، حال و هوای خاصی را در ایام جشن های انقلاب اسلامی بوجود آورند.

قابل ذکر است علاقه مندان به شرکت در این طنزواره می توانند متن فراخوان را از سایت ایران تئاتر دریافت یا با شماره  ۰۹۰۳۹۱۲۰۴۰۴ تماس حاصل فرمایند.

گفتنی است:  نخستین طنزواره میرماه از سری برنامه های  دومین جشنواره فرهنگی هنری انقلاب به همت شهرداری، شورای اسلامی شهرمحمودآباد و با مشارکت انجمن هنرهای نمایشی مازندران و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی محمودآباد است که از ۲۱ الی ۲۳ بهمن در شهر ساحلی محمودآباد برگزار خواهد شد.

 

  • نویسنده : حامد مربوط صادق
  • منبع خبر : روابط عمومی شهرداری محمودآباد