پلیسی که ناجی جان غریق در محمودآباد شد
پلیسی که ناجی جان غریق در محمودآباد شد
محمودآباد آنلاین : معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران از نجات جان جوان ۱۶ ساله در دریای سرخ‌رود شهرستان محمودآباد خبر داد و گفت: مهارت پلیس جوان در عملیات نجات غریق و احیاء، ناجی جوان گلستانی شده است.

به گزارش محمودآباد آنلاین سرهنگ سید جعفر ساداتی با اعلام این خبر اظهار داشت: در حالی که خانواده جوان ۱۶ ساله با مشاهده غرق شدن فرزند خود در حال امدادخواهی و درخواست کمک از حاضران بوده و مردم نیز کم کم به دور آنان جمع می شدند، پلیس حاضر در صحنه به کمک این خانواده شتافت.

وی افزود: گروهبان یکم “عباس نوروزی” مامور حاضر در طرح سالم سازی دریا در حوزه استحفاظی فرماندهی انتظامی محمودآباد با مشاهده صحنه و برای کمک به نجات جان این جوان، سریعاً از کانکس پلیس خود را به ساحل رساند و با توجه به آشنایی به فنون شنا و مهارت لازم برای انجام عملیات نجات غریق در امواج دریا پس از ورود به داخل آب در محل حادثه، جوان ۱۶ ساله را که از هموطنان ساکن شهرستان گنبد از استان گلستان بود را با تلاش و همت مثال زدنی به ساحل رساند.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران ادامه داد: پس از انتقال جوان نجات یافته به ساحل و با عنایت به عدم دسترسی به کارشناسان احیاء غریق، گروهبان یکم نوروزی به دلیل آشنایی با عملیات احیاء خودش دست به کار شده و با انتقال جوان به داخل کانکس پلیس، عملیات احیاء را با موفقیت انجام و فرشته نجات این هموطن گلستانی شد.

سرهنگ ساداتی اظهار داشت: پس از عملیات احیاء و به هوش آمدن فرد نجات یافته طی تماس خانواده اش با اورژانس ۱۱۵ وی جهت اقدامات درمانی تکمیلی و مراقبت های ویژه به مرکز درمانی انتقال داده شد، ضمن اینکه خانواده فرد نجات یافته از مامور وظیفه شناس که با از خودگذشتگی زندگی دوباره ای را به فرزندشان بخشید، تقدیر و تشکر کردند.

 

 

 

  • نویسنده : سارا اسماعیلی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین