پیام تبریک فرماندار محمودآباد به مناسبت میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار
پیام تبریک فرماندار محمودآباد به مناسبت میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار
محمودآبادآنلاین:خسرو طالبی فرماندار و رئیس شورای سلامت شهرستان محمودآباد همزمان با میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار در پیامی از زحمات این قشر پر تلاش قدردانی و تشکر نمود.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری محمودآباد؛ خسرو طالبی فرماندار و رئیس شورای سلامت شهرستان محمودآباد همزمان با میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار در پیامی از زحمات این قشر پر تلاش قدردانی و تشکر نمود. متن این پیام  بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
….وَ مَنْ أَحْیَاهَا فَکَأَنَّمَا أَحْیَا النَّاسَ جَمِیعًا
 (سوره المائده آیه ۳۲)
و هر کس نفسی را زنـده کند گویا همه مردم را زنده کرده است.
پنجم جمادی الاول سالروز ولادت باسعادت عقیله بنی هاشم، پرچمدار نهضت ابا عبدالله الحسین علیه السلام، حضرت زینب کبری سلام الله علیها بنام روز پرستار نامگذاری شده است.
پرستاری نه یک تخصص و نه یک شغل، بلکه هنری متعالی است که در آن هنرمند آلام بیمار را مرهم می‌نهد و زخم‌های جسم و روح بیمار را التیام می‌بخشد.
حضرت زینب (س)، اسوه صبر و شهامت و پیام‌آور شجاع قیام خونین کربلا الگویی ممتاز برای جامعه، به‌ویژه پرستاران تلاش‌گر است که با تاسی از آن بانوی بی‌بدیل، جلوه‌هایی از صبر مقدس را در نظام سلامت کشور به نمایش می‌گذارند و در این مسیر مقدس، حضور موثر و شبانه‌روزی پرستاران در خدمت‌رسانی به مردم، خصوصاً در مبارزه با ویروس منحوس کووید ۱۹ و تلاش خستگی‌ناپذیرشان برای بهبودی بیماران، برگ زرینی بر کارنامه این قشر شریف افزوده که یقیناً در حافظه مردم قدرشناس ما به یادگار خواهد ماند.
اینجانب ضمن تبریک میلاد با سعادت الگوی صبر و ایثار حضرت زینب سلام الله علیها به محضر تمامی پرستاران پر تلاش؛ بدینوسیله مراتب تقدیر و تشکر خود را از زحمات و تلاش های ارزنده این قشر شریف در شهرستان محمودآباد، ابراز داشته و توفیق روزافزون مقام و منزلت همه پرستاران زحمتکش را از درگاه خداوند متعال مسالت دارم؛ همچنین به ارواح مطهر شهدای سلامت و نیز پرستارانی که در دوران سراسر شور و افتخار دفاع مقدس، به فیض شهادت نایل آمدند درود می‌فرستم و یاد و خاطره‌شان را گرامی می‌دارم.
  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : روابط عمومی فرمانداری محمودآباد