پلمپ ۵۷ واحد متخلف صنفی در محمودآباد
پلمپ ۵۷ واحد متخلف صنفی در محمودآباد
علیرضا شریعت فرماندار محمودآباد گفت: از مجموع 3444 مورد بازرسی های صورت گرفته توسط اکیپ های نظارتی کرونا از واحدهای صنفی از زمان آغاز موج دوم بیماری کرونا تا کنون540 مورد تخلف منجر به تذکر کتبی و 57 مورد پلمپ و 70 مورد معرفی به مراجع قضایی صورت گرفته است.

به گزارش محمودآباد آنلاین علیرضا شریعت در حاشیه جلسه ستاد مقابله با کرونای استان که بصورت ارتباط ویدیو کنفرانس برگزار شد با اعلام این خبر که  شیب روند افزایشی مبتلایان به کرونا و تعداد بستری ها در بیمارستان شهدای محمودآباد متوقف شده است افزود: این به معنای پایان راه نیست و بایستی تلاش ها تا برون رفت از وضعیت قرمز ادامه پیدا کند.

وی با اشاره به نزدیک شدن به ایام سوگواری محرم و موعد برگزاری کنکور سراسری در شهرستان افزود: پروتکل های بهداشتی برای محرم و کنکور مشخص شده و به دستگاه های مرتبط جهت اجرا و نظارت ابلاغ خواهد شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان ضمن تشکر از مردم به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی که منجر به توقف روند افزایشی شیوع کرونا شده است افزود: با توجه به نزدیک شدن به ایام محرم و همینطور تعطیلات پایان هفته امیدواریم با رعایت بیش از پیش شیوه نامه های بهداشتی مختص محرم شاهد افزایش مجدد ابتلا و بستری ها نباشیم .

  • منبع خبر : محمودآبادآنلاین