اجرای بیش از ۲۰۰ عنوان برنامه در هفته بسیج
اجرای بیش از ۲۰۰ عنوان برنامه در هفته بسیج
محمودآباد آنلاین /جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت هفته بسیج شهرستان محمودآباد، صبح امروز با حضور حجت‌الاسلام سید داوود موسوی امام جمعه محمودآباد، خسرو طالبی سرپرست فرمانداری محمودآباد، سرهنگ ابراهیم‌نژاد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه محمودآباد و مدیران ادارات در محل فرمانداری برگزار شد.

سرهنگ پاسدار اسماعیل ابراهیم‌نژاد در این جلسه گفت: برنامه های هفته بسیج امسال در محمودآباد از ۳۰ آبان ماه شروع و تا ۶ آذر ادامه دارد.

وی با اشاره به وجود ۱۸۶ پایگاه مقاومت بسیج محلات شهری و روستایی در محمودآباد اظهار کرد: در هفته بسیج نقش بسیج در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و همچنین کارنامه درخشان بسیج در صف‌های میادین تبیین خواهد شد.

ابراهیم‌نژاد با بیان اینکه کارکرد و محوریت برنامه های امسال در فضای مجازی خواهد بود، گفت: امسال در هفته بسیج بیش از ۲۰۰ عنوان برنامه فرهنگی، خدمت‌رسانی و سیاسی و اجتماعی در سطح شهرستان اجرا خواهد شد.

وی افزود: خدمت رسانی به مردم و تهیه و توزیع بسته های معیشتی، افتتاح خانه محرومین، برپایی گشت های محله محور رضویون جهت تامین امنیت پایدار در سطح شهرستان، مشاوره خانوادگی و ویزیت رایگان بیماران شاخص ترین برنامه هایی است که در هفته بسیج امسال صورت خواهد گرفت.

وی ادامه داد: برگزاری نهضت روشنگری در فضای مجازی در دستور کار قرار گرفت و همچنین برنامه های مختلف فرهنگی و اجتماعی و چندین مسابقه در این ایام در فضای مجازی انجام خواهد شد.

فرمانده سپاه محمودآباد با اشاره به همزمانی با هفته کتاب و کتابخوانی، از برگزاری مسابقات کتابخوانی با همکاری کتابخانه عمومی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان محمودآباد خبر داد.

اسماعیل ابراهیم‌نژاد با بیان اینکه قریب به یک سال است که درگیر ویروس منحوس کرونا هستیم کار کادر درمان و تمام کسانی که در این مدت برای مقابله با این ویروس تلاش کردند را بسیار حائز اهمیت برشمرد و افزود: در نظر داریم تا طی برنامه‌ای از کسانی که در این ایام در کنار هم دوش به دوش یکدیگر جنگیدند و سلامت جامعه را حفظ کردند تقدیر و تشکر کنیم.

ابراهیم‌نژاد در خاتمه خاطرنشان کرد: از ادارات شهرستان انتظار می رود که در این ایام فقط به نصب یک بنر اکتفا نکنند و برنامه‌ شاخصی را برای نهاد خود پیش بگیرند.

️گفتنی است، برنامه‌های هفته بسیج امسال با شعار《بسیج پیشرو در خدمت و امید آفرین》و با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی و حفظ سلامت عمومی انجام خواهد شد.

  • نویسنده : امیرعباس رضاپور
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین