٢٢ میلیارد تومان طرح های مخابراتی محمودآباد به بهره‌برداری رسید
٢٢ میلیارد تومان طرح های مخابراتی محمودآباد به بهره‌برداری رسید
محمودآباد آنلاین: طرح های مخابراتی محمودآباد با سرمایه‌گذاری حدود ٢٢ ميليارد امروز یکشنبه با حضور ویدئو كنفرانسی استاندار مازندران به بهره‌برداری رسید.

به گزارش محمودآباد آنلاین این طرح ها شامل سایت تقویت موبایل و افزایش ارتفاع در روستاهایبیشه کلا، کنسمرز و گالشپل، اجرای سایت جدید و تقویت موبایل در میدان شهید کاظمی، کنارگذرغربی خیابان شهید کثیری، بخشداری سرخ‌رود و روستاهای ترسیاب، سیاهرودسر، عزت آباد، حاجی کلا، عبدالله آباد، مریج محله و گلیرد است.

 

بهربرداری از AG روستاهای گلیرد ، قصاب کتی و میرعلمده و اجرای ۴ کیلومتر فیبر نوری در این روستاها، اکسس ۵۶۱۶ روستاهای گل محله، سیرجارون، ابوالحسن آباد و طلارم از دیگر طرح های امروز بود.

 

همچنین تلفن ثابت و اینترنت پرسرعت بر بستر فیبرنوری (ftth) در منطقه کلوده و لامیزده ، مجتمع های مسکونی و شهرکیِ برج سفید، آسمان، یاس ، موج و مجتمع های گردشگری سیمرغ و مایاسنتر و شهرک‌های فرشته پالاس، نیلی پالاس، آرال ، پیام برج سفید سرخ‌رود و شهرک دنج معلم کلا به بهره برداری رسید.

 

طرح های مخابراتی بهره برداری شده در بازه زمانی یک ساله اجرا شد و امروز به صورت متمرکز با ٢١ شهرستان دیگر استان در مرکز مخابرات معلم ساری و با دستور ویدئو کنفرانسی احمد حسین زادگان استاندار مازندران افتتاح شد.

 

گفتنی است در مجموع امروز ١٣٨ طرح های مخابراتی مازندران با سرمایه‌گذاری حدود یک‌هزار میلیارد به بهره‌برداری رسید که سبب افزایش پهنای باند مخابراتی تمامی شهرستان های استان شد ، شبکه های مخابراتی روستایی استان هم با اجرای این طرح ها نوسازی و بهسازی و سوئیج های مخابرات شهری نیز تعویض شده است.

  • نویسنده : شقایق نائیجیان
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین