رتبه برتر کنکور انسانی محمودآباد از رمز موفقیت خود می گوید
رتبه برتر کنکور انسانی محمودآباد از رمز موفقیت خود می گوید
محمودآباد آنلاین: با اعلام نتایج کنکور سراسری سال ۱۳۹۹، مهشید مقدمی پرچم دار گروه انسانی در سطح شهرستان محمودآباد شد.

به گزارش محمودآباد آنلاین؛ مهشید مقدمی دانش آموز محمودآبادی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما گفت: بنده از ابتدای تحصیل در متوسطه دوم ، خود را برای رسیدن به اهداف برتر آماده کرده و کسب رتبه عالی در کنکور سراسری یکی از اهدافی بود که انگیزه ام را برای تلاش و کوشش، بیشتر می کرد ولی با توجه به شرایط بسیار سخت و دشوار کنکور امسال، کسب رتبه سه رقمی برای من غیر قابل پیش بینی بود.

وی افزود : رشته انسانی، چهره زیبای علم است و درک و شناخت کالبد روحی انسان یکی از بهترین تجربه هاست و امیدوارم تلاش های من برای ارتقای جایگاه علمی این رشته به ثمر برسد.

مهشید مقدمی یکی از مهمترین علت موفقیت خود را داشتن برنامه ریزی درست و دقیق دانست و بیان کرد : در شروع خواندن دروس اضطراب زیادی داشتم اما توانستم با برنامه ریزی دقیق و مناسب آن را کنترل کنم و هرفردی باید متناسب با خود برنامه ریزی و مطالعه هدفمند داشته باشد تا بتواند بهترین عملکرد را ثبت کند.

مقدمی تصریح کرد: موفقیت در کنکور، نیازمند یک مطالعه با کیفیت در  زمانبندی مناسب است و اگر دانش آموزان رشته انسانی بتوانند خود را با دنیای خارج از کتاب پیوند دهند و مسلط شوند، خواهند دید که این امر کمک کننده یادآوردی مکرر دروس است.

وی ازعلاقه خود به رشته ی دبیری خبرداد و گفت: با وجود اینکه امکان تحصیل در رشته های خوب علوم انسانی از جمله حقوق و روانشناسی را دارم اما استعداد و علاقه خود را در رشته دبیری میبینم و امیدوارم بتوانم به عنوان یک معلم شریف به مردم کشور خود خدمت کنم.

رتبه برتر کنکور انسانی محمودآباد ادامه داد: پیشنهاد من به تمامی دانش آموزان برقراری ارتباط با خداوند است،چرا که داوطلبان کنکور درطول سال دچار استرس و ناامیدی می شوند وتنها کسانی می توانند از این چالش به راحتی عبور کنند که از لطف خداوند ناامید نشوند.

مهشید مقدمی به استفاده بیش از حد  شبکه های مجازی توسط دانش آموزان اشاره کرد و گفت:افرادی در این مسیر موفق خواهند بود که تلفن همراه را یک دشمن واقعی در راه رسیدن به موفقیت خود بدانند و به جز موارد درسی در طول این دوران به شبکه های اجتماعی مراجعه نکنند.

او شرح داد : کلاس های کنکور تنها شرط و عامل موفقیت نیست و استفاده از کتاب های کمک آموزشی و مشاوران برنامه ریز میتواند بهترین گزینه برای موفقیت در این مسیر باشد ولی باید این دقت را داشت که انتخاب نادرست مشاور می  تواند مانع رسیدن به موفقیت شود.

این دانش آموز موفق در خاتمه گفت: افراد زیادی از جمله خانواده و دوستان و دبیرانم در این موفقیت سهیم بوده اند و امیدوارم بتوانم با پیشرفت در عرصه علم و تحصیل این زحمات را جبران کنم.

گفتنی است که مهشید مقدمی اهل خراسان رضوی ، به مدت دو سال ساکن شهرستان محمودآباد و دانش آموز دبیرستان شاهد بصیرت است.

به گزارش محمودآباد آنلاین، این دانش آموز محمودآبادی، رتبه ی ۱۷۹ کنکور سراسری و برترین رتبه سطح شهرستان محمودآباد را در گروه علوم انسانی کسب کرده است

  • نویسنده : سارا اسماعیلی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین