ورزش و جوانان محمودآباد رتبه برتر ارزیابی ورزش استان را کسب کرد
ورزش و جوانان محمودآباد رتبه برتر ارزیابی ورزش استان را کسب کرد
محمودآباد آنلاین: سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان محمودآباد گفت: بر اساس ارزيابي عملكرد هفته تربیت بدنی ادارات ورزش و جوانان استان مازندران در سال 99، شهرستان محمودآباد رتبه برتر این حوزه را به خود اختصاص داد.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان محمودآباد؛ مهدی شعبان پور در این باره اظهار داشت:بر اساس اعلام نتایج ارزیابی عملکرد ادارات ورزش و جوانان استان مازندران ، اداره ورزش و جوانان شهرستان محمودآباد موفق شد به همراه دو شهرستان دیگر رتبه برتر این ارزیابی را به خود اختصاص دهد.

 

وی همچنین گفت: یکی از مهمترین کمبودهای شهرستان محمودآباد ما در حوزه ورزش فقدان فضاهای ورزشی مجهز، سالن اختصاصی ویژه بانوان و نیز نبود خوابگاه برای برگزاری مسابقات کشوری و استانی است.

 

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان محمودآباد افزود: هر چند ساختن مدرسه و مسجد برای فرزندان این خطه اهمیت دارد اما شایسته است افراد خیر به فکر سلامت جسمی فرزندانشان نیز باشند و در زمینه ساخت اماکن ورزشی با ما همکاری کنند.

 

مهدی شعبان پور گفت: ۴۳ باشگاه ورزشی شامل ۲ باشگاه مختص بانوان در شهرستان محمودآباد دایر است، شمار بیمه شدگان ورزشی در این شهرستان نیز چهار هزار و ۵۲۵ نفر و تعداد تشکلهای مردم نهاد در این حوزه هفت مورد است.

  • نویسنده : محمد اسماعیلی
  • منبع خبر : روابط عمومی اداره ورزش و جوانان محمودآباد