حضور در انتخابات موجب تقویت پایه های مردمی نظام جمهوری اسلامی می شود
حضور در انتخابات موجب تقویت پایه های مردمی نظام جمهوری اسلامی می شود
محمودآباد آنلاین : حمید ناطق نوری استاد دانشگاه و دکترای علوم سیاسی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: انتخابات درنظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به معنای توجه به شعور سیاسی ملّت است و این زمینه را برای مشارکت سیاسی و فعالیت سلیقه های مختلف باز کرده و فرصت طرح دیدگاه های مخمتنوع را فراهم می سازد.

ایشان با تاسی به فرمایشات مقام معظم رهبری که می فرمایند : ” توصیه‌ی من این است که هر چه بیشتر شرکت کنند، هر چه زودتر پای صندوقها بیایند، معتقدم کار نیک را بایستی در اوّل وقتِ آن انجام داد؛ به تأخیر نباید انداخت. ” گفت: مردم ولایی و انقلابی شهرستانهای نور و محمودآباد که همواره در پایبندی و پاسداری از ارزشهای انقلاب و نظام زبانزد بوده و بالاترین میزان مشارکت در انتخابات را همواره در استان رقم زدند ، انتظار میرود امسال هم به رسم هر دوره انتخابات با حضور در پای صندوق های رای آینده روشن خود و فرزندانشان را رقم بزنند.

دکتر حمید ناطق نوری با اشاره به اصل ششم قانون اساسی کشور مبنی بر اداره حکومت و قانون گذاری در چارچوب اصول قانون اساسی که با اراده و نظر ملت تعیین می شود گفت: برگزاری انتخابات در حقیقت تبلور اراده و خواست مردم است.

این دیپلمات سیاسی کشورمان با اشاره به تلاش های دشمنان و فتنه گران جهت تضعیف انتخابات و تشویش اذهان عمومی جهت کمرنگ نشان دادن انتخابات و کاهش مشارکت حداکثری مردم غیور و شهید پرور کشورمان گفت: مردم فهمیده و انقلابی کشورمان همواره با حضور حماسی در پای صندوق های رای و راهپیمایی های انقلابی ، یاس و نا امیدی را در دل دشمنان ایران اسلامی برپا کردند.

وی تصریح کرد : مردم فهیم و همراه شهرستانهای نور و محمودآباد ضمن حفظ اتحاد و همدلی می توانند با حضوری بیاد ماندنی در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بار دیگر بارقه های امید را در جامعه و بالاخص نسل جوان کشورمان روشن کنند.

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین