کاشت ۱۵ هزار اصله نهال توسط دانش آموزان محمودآبادی
کاشت ۱۵ هزار اصله نهال توسط دانش آموزان محمودآبادی
محمودآباد آنلاین : علیزاده فرماندار شهرستان محمودآباد از اجرای طرح هر دانش آموز یک درخت در شهرستان محمودآباد خبر داد و گفت: امسال برای اولین بار و به مناسبت هفته منابع طبیعی با همکاری مدیریت آموزش و پرورش و منابع طبیعی طرح هر دانش آموز یک نهال را در محمودآباد اجرا خواهیم کرد.

روح الله علیزاده فرماندار شهرستان محمودآباد در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار محمودآباد آنلاین گفت: حفظ منابع طبیعی و توسعه سرانه فضای سبز از مهم ترین سیاست های دولت خواهد بود و نسل آینده ساز جامعه باید با ضرورت حفظ منابع طبیعی آشنا شده و فرهنگ سازی شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان محمودآباد اضافه کرد : شهرستان محمودآباد دارای ۱۵ هزار دانش آموز می باشد و هماهنگی های لازم برای تامین نهال صورت گرفته و از ۱۵ اسفند روز درختکاری کاشت نهال به نام دانش آموزان در فضاهای عمومی شهر و روستا و مدارس آغاز و تا پایان اسفند ماه سالجاری ادامه خواهد داشت.

وی همچنین از پاکسازی کلیه معابر ورودی شهرها و روستاهای شهرستان محمودآباد خبر داد و افزود: در آستانه سال نو و با هماهنگی به عمل آمده با شهرداران محمودآباد و سرخ رود و بخشداران مرکزی و سرخ رود مقرر گردیده تا نسبت به پاکسازی و آماده سازی فضای عمومی شهر و روستا برای استقبال از سال نو فراهم گردد.

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین