پیگیری امام جمعه سرخ‌رود در حمایت از مسائل کشاورزان
پیگیری امام جمعه سرخ‌رود در حمایت از مسائل کشاورزان
محمودآبادآنلاین:امام جمعه سرخ‌رود با تاکید بر پیگیری مجدانه مشکلات آب و کشاورزی، کشاورزان بخش گفت: بخش کشاورزی، خط مقدم تولید در مازندران است بنابراین باید در راستای تحقق شعار سال با ورود به میدان، کار جهادی را در دستور کار قرار دهیم.

حجت‌الاسلام مهدی تقی‌زاده در جلسه بررسی مشکلات آب کشاورزان بخش سرخ‌رود که با حضور علیزاده فرماندار محمودآباد، داودیان مدیرعامل آب منطقه‌ای مازندران و معاونین، رضایی رییس آب سرخ‌رود، رنجکش بخشدار،خانزاده رییس شورای بخش و دیگر مسئولین شهرستان در بیت الزهرا سلام الله علیه برگزار شد، اظهار داشت: پیگیری مجدانه در خصوص تهیه سوخت گازوئیل و نفت طی تماس تلفنی با دکتر حسینی‌پور استاندار مردمی و انقلابی استان مازندان داشتم که موضوعات و مشکلات اعلام شد.

 

وی افزود: موضوعات درخواست شده از استاندار در مورد رفع نواقص سربندها و مسیر آب تا به ته بند هراز بود.

 

امام جمعه سرخ‌رود تاکید کرد: درخواست آب تجمیعی و یکسره برای رسیدن آب به تمام نقاط پایین دست آبی کشاورزی سرخ‌رود در اولین نوبت آبی و در خلال فصل کشاورزی را داریم تا درصدد رفع مشکلات باشیم.

 

حجت‌الاسلام تقی‌زاده ادامه داد: تقسیم عادلانه آب جهت بهره‌مندی مردم شریف سرخ‌رود که در ته بند هراز حضور دارند، الزامی است.

 

وی همچنین با اشاره به پیگیری و تصمیم‌گیری برای سد لاستیکی و متعهد شدن مدیر عامل محترم آب منطقه ای برای افتتاح آن در خرداد ماه پیش‌رو گفت: درخواست کمک از مدیرعامل محترم آب منطقه در باب تصمیم مسئولان استانی در فروش برنج باقی مانده کشاورزان در کارخانه‌های کشاورزی را داریم.

 

امام جمعه سرخ‌رود در پایان خاطرنشان کرد: طی تماس تلفنی با مدیر کل محترم کشاورزی استان مازندران درخواست تسریع در پروانه چاه‌های کشاورزی مردم شریف بخش و شهر را خواستار شدیم.

  • نویسنده : بهناز مقدس
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین