رفع تصرف ۲۱ هزار متر اراضی کشاورزی محمودآباد
رفع تصرف ۲۱ هزار متر اراضی کشاورزی محمودآباد
محمودآباد آنلاین:فرمانده انتظامی مازندران از تخریب ساخت و ساز‌های غیرمجاز در ۲۱ هزار متر از اراضی کشاورزی بخش سرخرود محمود آباد خبر داد.
سردار مرتضی میرزایی گفت: در راستای حفظ کاربری اراضی کشاورزی، طرح جلوگیری از ساخت و ساز‌های غیرمجاز در شهرستان محمودآباد به اجرا در آمد.
او افزود: در اجرای این طرح که در حوزه استحفاظی فرماندهی انتظامی بخش سرخرود شهرستان محمودآباد به اجرا در آمد پس از هماهنگی قضائی و حضور نمایندگان جهاد کشاورزی و سازمان‌های مرتبط نسبت به تخریب ۱۸ فقره ساخت و ساز‌های غیرمجاز در کنارگذر کمربندی شمالی و اراضی زراعی اقدام شد.
فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به آزاد سازی ۲۱ هزار متر از اراضی کشاورزی و زراعی در این عملیات، گفت: برابر نظر کارشناسان ارزش زمین‌های رهاسازی شده در این عملیات بالغ بر ۱۵۰۰ میلیارد ریال برآورد شده است.
سردار میرزایی با اشاره به این که تجاوز به اراضی ملی و کشاورزی تجاوز به حقوق همه مردم به ویژه نسل آینده این کشور است، تصریح کرد: هرگونه تصرف و ساخت و ساز‌های غیرمجاز در زمین‌های کشاورزی موجب اخلال در خودکفایی کشور در بخش کشاورزی و رواج بیکاری در جامعه خواهد شد.
  • نویسنده : شقایق نائیجیان
  • منبع خبر : خبرگزاری پلیس