واحد دیالیز بیمارستان محمودآباد آماده بهره برداری است
واحد دیالیز بیمارستان محمودآباد آماده بهره برداری است
محمودآباد آنلاین: توان رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان محمودآباد از پایان کار عملیات احداث واحد دیالیز بیمارستان شهدای محمودآباد خبر داد و افزود: این مجموعه بزودی طی مراسمی با حضور مقامات رسمی افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

عباس توان رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان محمودآباد در گفتگویی اختصاصی با محمودآباد آنلاین گفت: ساختمان دیالیز بیمارستان محمودآباد با زیربنای به مساحت ۴۰۰ در سه طبقه با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال آماده بهره برداری است.

وی گفت: برابر توافقات به عمل آمده بخشی از هزینه های ساخت دیالیز به مبلغ ۲۳ میلیارد ریال توسط شرکت اکباتان تامین شده و سایر هزینه های اجرایی و تکمیل ساختمان با اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال از سوی خیرین حوزه سلامت شهر محمودآباد تامین شد.

وی افزود: ۱۳ دستگاه دیالیز و سایر تجهیزات درمانی مرتبط از سوی دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال تامین شد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان محمودآباد همچنین از راه اندازی درمانگاه تخصصی در طبقه فوقانی ساختمان دیالیز خبر داد و افزود: این درمانگاه به همت خیر نیک اندیش علی مقیمی ساخته و تجهیز خواهد شد و بخش های داخلی و زنان و اطفال ، جراحی و سایر تخصصهای مورد نیاز شهرستان در این درمانگاه راه اندازی میگردد.

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین