خیز دوباره کرونا در سایه بی‌توجهی‌ها
خیز دوباره کرونا در سایه بی‌توجهی‌ها
محمودآباد آنلاین : با ابتلای۱۲۳ بیمار جدید به کرونا در مازندران مجموع بیماران بستری شده به ۴۱۸ نفر رسید

۲۴ ساعت گذشته ۱۲۳ بیمار تازه مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل بستری و ۶۷ بیمار کرونایی مرخص شدند.

مجموع بیماران مبتلا به کرونا ویروس بستری در مراکز درمانی مازندران به ۴۱۸ نفر رسید که از این تعداد ۶۸ بیمار کرونایی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

در این مدت یک مورد فوتی بر اثر ابتلا به کووید۱۹ در بیمارستان‌های استان به ثبت رسید.

ثبت یک مرگ کرونایی

دکتر فرهاد غلامی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: ۱۰۸ بیمار جدید مشکوک به کووید۱۹ در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران بستری و ۵۹ نفر ترخیص شدند.

مجموع بیماران بستری مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های زیر مجموعه این دانشگاه ۳۵۶ نفر است که ۶۱ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

یک مورد فوتی کرونایی نیز در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران ثبت شد

افزایش بیماران بستری کرونایی

دکتر سید علی مظفر پور خوشرودی رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل نیز گفت: ۱۵ بیمار جدید مبتلا به کرونا در چهار بیمارستان زیرمجموعه این دانشگاه بستری و ۸ بیمار با بهبود نسبی مرخص شدند.

اکنون ۶۲ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های بابل بستری هستند که از این تعداد ۷ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه قرار دارند

شبانه روز گذشته موردی از فوت بر اثر ابتلا به کووید۱۹ نیز امروز در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی بابل ثبت نشده است.

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : باشگاه خبرنگاران جوان مازندران