هنرمند محمودآبادی برگزیده نهایی جشنواره سراسری نمایشنامه نویسی
هنرمند محمودآبادی برگزیده نهایی جشنواره سراسری نمایشنامه نویسی
محمودآباد آنلاین : حامد مربوط صادق نویسنده و کارگردان و مدیر انجمن هنرهای نمایشی محمودآباد و تنها نماینده استان مازندران برگزیده نهایی اولین جشنواره سراسری نمایشنامه نویسی گلدسته شد.

اولین جشنواره سراسری نمایشنامه نویسی گلدسته به همت مرکز هنر‌های نمایشی و با مشارکت ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و در راستای پویا نگه‌داشتن جریان مردمی تئاتر و ارائه راهکار‌های عملیاتی در این عرصه برای تولید و خلق ایده از همه نویسندگان حرفه‌ای، جوانان مستعد و دانشجویان تئاتر ، با اعلام نفرات برتر به کار خود پایان داد.

به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، امیر مشهدی‌عباس دبیر جشنواره نمایشنامه‌نویسی «گلدسته‌ها» گفت: در انتخاب و معرفی آثار پذیرفته شده این جشنواره، نمایشنامه‌های کاربردی، ارزشمند به لحاظ محتوایی و متناسب با اجرا برای تئاتر بچه‌های مسجد مورد توجه بوده است.

شایان ذکر است : نام حامد مربوط صادق نویسنده و کارگردان و مدیر انجمن هنرهای نمایشی محمودآباد به عنوان تنها نماینده مازندران در بین برگزیده گان این جشنواره آمده است.

گفتنی است نمایش میدانی پیربانو کاری از انجمن هنرهای نمایشی محمودآباد و گروه هنرهای نمایشی وازیک به سرپرستی حامد مربوط صادق و کارگردانی مجتبی قلی زاده به مناسبت شام غریبان اباعبدالله الحسین (ع) و ۷۲ تن از یاران باوفایش در روستای ازباران شهر فریدونکنار و محله گلشهر محمودآباد برگزار گردید.

حامد مربوط صادق در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار محمودآباد آنلاین گفت: این نمایش که واقعه اسرای کربلا و آتش زدن خیمه های اهل بیت امام حسین (ع) را بیان می کند با رعایت تمامی دستورالعملهای بهداشتی و با نظارت مامورین بهداشت و به همت هیات علی اصغر (ع) محمودآباد و دهیاری روستای ازباران اجرا گردید.

 

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین