برگزاری سومین جشنواره مجسمه های شنی در محمودآباد
برگزاری سومین جشنواره مجسمه های شنی در محمودآباد
محمودآباد آنلاین: سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی محمودآباد از برگزاری سومین جشنواره مجسمه های شنی به صورت مجازی خبر داد.

به گزارش محمودآباد آنلاین؛ صادق خوشخو، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان محمودآباد در گفت و گوی اختصاصی به خبرنگار ما گفت: این جشنواره در سال‌های گذشته به صورت حضوری توسط آموزشگاه هنرهای تجسمی مادر در سواحل سرخ رود برگزار می‌شد.

وی گفت : امسال به علت شیوع ویروس کرونا و مناسبت دهه مبارک فجر  این جشنواره در سه موضوع( قطع زنجیره کرونا، کرونا را شکست می دهیم و چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی) به صورت مجازی و به دبیری مجتبی رهبر برگزار می‌شود که شرکت برای همه عموم آزاد است.

صادق خوشخو تصریح کرد : تمامی آثار به صورت ویدئو ۲۰ ثانیه ای همراه با نام و نام خانوادگی _ سن _ مکان و شماره تماس ارسال شود.

خوشخو تاکید کرد : مهلت ارسال آثار تا ۱۲ بهمن ماه سال جاری است و شرکت کنندگان می توانند آثار خود را از طریق شماره ۰۹۳۷۳۷۷۰۷۰۷ ارسال کنند.

لازم به ذکر است که این جشنواره با همکاری آموزشگاه آزاد هنر های تجسمی مادر و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان محمودآباد وشهرداری و شورای اسلامی شهر سرخ رود برگزار می شود.

  • نویسنده : سارا اسماعیلی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین