هدیه رو وا نکرده پس فرستاد !!؟
هدیه رو وا نکرده پس فرستاد !!؟
محمودآباد آنلاین : بنا به برخی اخبار واصله شهردار محمودآباد در اقدامی ارزنده به مناسبت روز شوراها اقدام به تهیه هدیه ای ویژه برای تکریم و قدرشناسی از زحمات پنج عضو شورای اسلامی شهر می نماید.

به گزارش محمودآباد آنلاین مهدی اختیاری شهردار شهر محمودآباد در جلسه  روز یکشنبه ۱۰ اردیبهشت شورای اسلامی شهر محمودآباد حضور یافته و به منظور تکریم و قدرشناسی از زحمات پنج عضو ششمین دوره شورای اسلامی شهر اقدام به تهیه و اهدای هدایایی ویژه اعم از سبد گل و کارت هدیه ویژه خرید از فروشگاه پوشاک شی شی به مبلغ ۶۰ میلیون ریال می نماید که کلیه اعضای شورای اسلامی شهر محمودآباد در اقدامی تامل برانگیز در پایان جلسه نسبت به برگشت دادن کارت هدیه ها اقدام می نمایند.

گفتنی است این مراسم با حضور روح الله علیزاده فرماندار و علی رسولی معاون سیاسی فرمانداری و مهدی اخنیاری شهردار ، علی علیزاده مدیریت آموزش و پرورش محمودآباد و برخی کارکنان این اداره در محل دفتر شورای اسلامی شهر برگزار شد.

شنیده ها حاکی است ؛ برخی از اعضای شورای اسلامی شهر در نامه ای رسمی به نهادهای امنیتی نسبت به باز پس دادن این هدیه نقدی شهردار محمودآباد اقدام کردند.

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین