دهیاران برای مقابله با کرونا پای کار بیایند
دهیاران برای مقابله با کرونا پای کار بیایند
محمودآباد آنلاین: جلسه ستاد مقابله با کرونا ظهر امروز با حضور روح الله علیزاده نماینده ویژه مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری مازندران و اسماعیل نیا بخشدار مرکزی و اعضای شورای اسلامی بخش مرکزی و دهیاران بخش مرکزی محمودآباد در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

علیرضا اسماعیل نیا بخشدار مرکزی محمودآباد به اشاره به ضرورت حفظ سلامت اهالی روستا به عنوان جمعیت مولد و قالب شهرستان گفت: بیش از ۷۰% جمعیت شهرستان در روستاها ساکن هستند و انتظار می رود دهیاران در راستای مقابله با کرونا اقدامات اثر بخش تری را انجام دهند.

وی با اشاره به اعمال محدودیت‌های تردد و تبیین راهکارهای مناسب در راستای پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا در اجرای طرح محله محور شهید سردار سلیمانی در روستاهای بخش مرکزی با همراهی پایگاه های مقاومت بسیج و خانه بهداشت ها در روستاها گفت: باید از هر تریبونی برای اطلاع رسانی و آموزش و فرهنگ سازی اهالی روستا بهره برد تا شاهد قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا در شهرستان باشیم.

وی ضمن قدردانی از تلاش ها و اقدامات کلیه دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها در مقابله با کرونا و تهیه کمک های مومنانه و تبلت دانش آموزی ، خواستار جلوگیری از برگزاری اجتماعات در قالب عروسی و مراسم های عزاداری در روستاها شد.

در بخش دیگری از این جلسه روح الله علیزاده نماینده ویژه مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری مازندران طی سخنانی در این جلسه تامین امنیت و سلامت مردم را از جمله اهداف مهم اجرای طرح محل محور شهید سلیمانی قلمداد نموده و از دهیاران حوزه بخش خواست با سرکشی مستمر و مداوم از مراکز درمانی و بهداشتی، نسبت به تهیه مایحتاج بهداشتی این مراکز اقدام و با مجریان طرح همکاری لازم را معمول نمایند.

  • نویسنده : رضا اکبری
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین