سارق گوشواره دختر بچه ها در محمودآباد دستگیر شد
سارق گوشواره دختر بچه ها در محمودآباد دستگیر شد
محمودآباد آنلاین:ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ محمودآباد موفق به دستگیری مردی به اتهام سرقت گوشواره دختربچه ای ۴ ساله شدند.

سرهنگ محمود حسین زاده فرمانده انتظامی محمود آباد گفت: در پی تماس تلفنی یکی از شهروندان با مرکزفوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سرقت گوشواره دخترش، بلافاصله ماموران گشت کلانتری ۱۱ به محل اعزامشد.
وی افزود: در بررسی صورت گرفته مشخص شده است که دختر بچه ۴ ساله در حال بازی کردن در پارک بافریب توسط سارق یک جفت گوشواره از وی به سرقت رفته است.
فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد توضیح داد : ماموران انتظامی با انجام اقدامات اطلاعاتی متهم بهسرقت را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی در کمتر از یک ساعت و در یک عملیات غافلگیرانه وی رادستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.
سرهنگ حسین زاده با اشاره به اعتراف  پنج موردسرقت مشابه و کشف گوشواره های سرقتی و معرفی متهم بههمراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی گفت: اقدام سریع و به موقع پلیس در دستگیری اینمتهم به سرقت باعث خرسندی مالباخته گان شد.
وی  به شهروندان توصیه کرد؛ مراقب فرزندان خردسال خود باشند و در هنگام بازی در کوچه و یا پارک آن ها رابه حال خود رها نکنند و همچنین از آویختن زیورآلات به فرزندان دختر خود که باعث تحریک سارقان می شودخودداری کنند.

  • نویسنده : شقایق ناییجیان
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین