نمایشگاه مدرسه انقلاب در محمودآباد برپا می‌شود
نمایشگاه مدرسه انقلاب در محمودآباد برپا می‌شود
محمودآباد آنلاین: مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان شهرستان محمودآباد از افتتاح نمایشگاه مدرسه انقلاب در محمودآباد خبر داد.

حمیدرضا کاویانپور در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار محمودآباد آنلاین با اعلام اینکه امسال نهمین دوره مدرسه انقلاب به دلیل شرایط کرونایی به شکل متفاوتی برگزار می‌شود، گفت: هر ساله دانش آموزان عضو انجمن اسلامی در ایام‌الله دهه فجر نمایشگاه‌هایی در مدارس خود برپا می‌کردند تا آرمان‌ها و مبانی انقلاب اسلامی را برای سایر دانش آموزان و والدین و معلمان مدرسه روایت کنند.

 

وی افزود: امسال به واسطه شرایط خاص کرونا که در کشور حاکم است و تعطیلی مدارس در محمودآباد سعی کردیم این نمایشگاه را به صورت متمرکز در یک فضای آزاد در شهر محمودآباد برگزار کنیم.

 

وی تصریح کرد: این نمایشگاه در سه بخش دیروز ما که در رابطه با بحث پهلوی و طاغوت است، امروز ما بحث دفاع مقدس و مقام معظم رهبری و ولایت و انقلاب و فردای ما که بحث ظهور و امام زمان(عج) است آثاری را به نمایش گذاشته است.

 

لازم به ذکر است که نمایشگاه مدرسه انقلاب از ساعت ۱۰ صبح پنج شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ در مکان جنب سپاه ناحیه محمودآباد آماده بازدید علاقه مندان می‌باشد.

 

به گفته مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان شهرستان محمودآباد نمایشگاه مدرسه انقلاب امسال در محمودآباد با همکاری گسترده سپاه ناحیه محمودآباد به مرحله برپایی رسید.

  • نویسنده : امیرعباس رضاپور
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین