تزریق واکسن کرونابه بیش از سه هزار و ۸۰۰دانش آموز محمودآبادی
تزریق واکسن کرونابه بیش از سه هزار و ۸۰۰دانش آموز محمودآبادی
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان محمودآبادبا بیان اینکه محمودآباد حدود 6 هزار دانش آموز بالای 12 سال دارد، گفت: تاکنون 3 هزار و 884 نفر از دانش آموزان محمودآبادی واکسن کرونا دریافت کردند.

عباس توان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار محمودآباد آنلاین  افزود: تاکنون ۹۴ هزار و ۶۰۷دُز واکسن کرونا به شهروندان بالای ۱۲ سال شهرستان محمودآباد تزریق شد که از این آمار ۶۸ هزار و ۲۶۵ دُز مربوط به نوبت اول و ۲۶ هزار و ۳۴۲ دز مربوط به نوبت دوم است.

وی با بیان اینکه جمعیت بالای ۱۲ سال محمودآباد بیش از ۹۱ هزار نفر است گفت: تاکنون حدود ۷۵ درصد از جمعیت هدف شهرستان محمودآباد دست کم یک دز واکسن را دریافت کردند.

مدیر شبکه بهداشت ودرمان شهرستان محمودآباد  ابراز امیدواری کرد که با واردات واکسن، روند تزریق واکسن در سطح شهرستان سرعت بیشتری یابد  و در اسرع وقت با واکسینه شدن تمامی افراد بالای ۱۲ سال روند شیوع بیماری متوقف شود.

وی همچنین از کاهشی شدن آمار بستری شدگان بیماران مبتلا به کرونا خبرداد و گفت: در حال حاضر ۶ بیمار کرونایی در بیمارستان تحت درمان قرار دارند.

توان همچنین از توقف فوتی ناشی از کرونا خبر داد و گفت: خوشبختانه در روزهای اخیر فوت ناشی از بیماری کووید ۱۹ در محمودآباد ثبت نشده است.

 

  • نویسنده : شقایق نائیجیان
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین