نقش آفرینی رسانه ها در افزایش مشارکت سیاسی و جهت دهی افکار عمومی
نقش آفرینی رسانه ها در افزایش مشارکت سیاسی و جهت دهی افکار عمومی
محمودآباد آنلاین : محمدی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی محمودآباد گفت : رسانه ها به عنوان یکی از ارکان مهم دموکراسی ، در پویایی و شکوفایی اجتماعی جامعه نقش فزاینده ای به عهده دارند و اگر دموکراسی را مشارکت و رقابت تعریف نماییم ، نقش رسانه ها در افزایش مشارکت و جهت دهی افکار عمومی بی بدیل است.

به گزارش محمودآباد آنلاین ؛ نشست مشترک خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان محمودآباد ظهر امروز به ریاست محمد محمدی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و با حضور فعالان رسانه ای شهرستان در محل مجتمع فرهنگی و هنری غدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

محمد محمدی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان محمودآباد طی سخنانی در این جلسه با اشاره به نقش رسانه ها در مشارکت سیاسی مردم گفت: برگزاری انتخابات یکی از مهم ترین رویدادهای سیاسی و اجتماعی کشورمان محسوب می شود که نقش بسزایی در تحقق توسعه و مطالبات مردم دارد.

محمدی ادامه داد : یکی از ارکان مهمی که می تواند هم نسبت به افزایش مشارکت اجتماعی شهروندان و آگاهی بخشی به جامعه و هم در فرایند برگزاری هرچه مطلوب تر و جلب اعتماد عمومی مردم اثر گذار باشد ، رسانه ها و اصحاب رسانه هستند که نباید از نقش موثر آنها غافل شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان محمودآباد ضمن قدردانی از حُسن تعامل و همکاری کلیه خبرنگاران و اصحاب رسانه در شهرستان محمودآباد گفت: حضور موثر خبرنگاران و پوشش رسانه ای در بیستمین سفر شهرستانی استاندار مازندران و مدیران کل دستگاههای اجرایی استان و همچنین برنامه های ستاد گرامیداشت چهل و پنجمین بهار انقلاب و راهپیمایی شکوهمند ۲۲ بهمن بارقه های از امید را در جامعه زنده کرد و برخود وظیفه می دانم ازاهتمام کلیه خبرنگاران تشکر و قدردانی نمایم.

وی در خاتمه از خبرنگاران خواست تا با تولید محتوای موثر زمینه های حضور گسترده کلیه آحاد جامعه در انتخابات پیش رو را فراهم نمایند و دشمنان قسم خورده نظام را دل سرد و مایوس کنند.

 

 

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین