نصب کنتور هوشمند برای مزارع کشاورزی و پرورش ماهی در محمودآباد
نصب کنتور هوشمند برای مزارع کشاورزی و پرورش ماهی در محمودآباد
محمودآباد آنلاین: فاضلی معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار محمودآباد از ساماندهی چاه های غیر مجاز کشاورزی در شهرستان محمودآباد خبر داد و بزودی برای چاه های داری مجوز کنتور هوشمند آب نصب خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان محمودآباد؛ جلسه کارگروه حفاظت از منابع آب شهرستان به ریاست جمال فاضلی معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان محمودآباد و با حضور مدیر بنیاد مسکن و مدیر بهره‌برداری و توزیع آب ، رئیس شورای شهرستان، رئیس شورای بخش سرخرود، رئیس اداره شیلات و رئیس شرکت پخش فرآورده های نفتی و نمایندگانی از بخشداری مرکزی و سرخرود، اداره برق و آب و فاضلاب و سایر اعضای کارگروه در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

جمال فاضلی معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان محمودآباد با اشاره به کاهش میزان نزولات آسمانی و مشکلات تامین آب شرب و آب مورد نیاز مصارف کشاورزان شهرستان از ساماندهی چاههای کشاورزی و تامین سوخت این چاه‌ها در فصل کشاورزی، حفاظت از حریم رودخانه ها خبر داد.

وی گفت: متاسفانه چاه های غیر مجاز زیادی در سطح شهرستان حفر و در حال بهره برداری می باشند و علیرغم هشدارهای داده شده به مالکان این چاهها ، متاسفانه کشاورزان راغب به اغذ مجوز نیستند و به منظور سهولت مراجعه و انجام امور اداری مقرر گردید یک کارشناس از اداره آب منطقه ای آمل و محمودآباد در اداره توزیع آب محمودآباد مستقر شوند تا کشاورزان برای انجام امورات اداری خود به شهرستان آمل مراجعه ننمایند.

معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان محمودآباد همچنین از افزایش ۵ برابری هزینه آب بهای مصرفی چاه های غیر مجاز خبر داد و گفت: بزودی نرخ تعرفه آب بهای مزارع کشاورزی برای افراد دارای پروانه بهره برداری کارشناسی شده و بصورت واحد اعمال خواهد شد.

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : روابط عمومی فرمانداری شهرستان محمودآباد