موافقت مجلس با ایجاد منطقه آزاد مازندران
موافقت مجلس با ایجاد منطقه آزاد مازندران
محمودآباد آنلاین : در جریان نشست علنی امروز مجلس ، نمایندگان با لایحه ایجاد منطقه آزاد تجاری و صنعتی مازندران موافقت کردند.

به گزارش محمودآباد آنلاین ولی الله فرزانه نماینده مردم شریف شهرستانهای نور و محمودآباد در خانه ملّت در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار محمودآباد آنلاین گفت: در جلسه امروز مجلس با پیگیری نمایندگان مردم شریف مازندران در مجلس سرانجام لایحه ایجاد منطقه آزاد مازندران با موافقت اکثریت نمایندگان مجلس همراه شد.
نماینده مردم شهرستانهای محمودآباد و نور در مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه صبح امروز از مجموع ۲۲۰ نفر حاضرین در مجلس ، ۱۵۲ نفر به این لایحه رای موافق دادند و ۳۶ نفر رای مخالف و ۳ نفر هم رای ممتنع دادند و ۲۹ نفر در رای گیری شرکت نکردند.
وی افزود : استان مازندران با بهره مندی از سه بندر دریایی در شهرهای امیرآباد ، نوشهر و فریدونکنار و سه فرودگاه مسافربری و تجاری در شهرستان های رامسر ، ساری و نوشهر و یک فرودگاه نظامی و محلی در محمودآباد از زیر ساخت های مناسبی برای توسعه اقتصادی و تجاری و همچنین صادرات کالاهای صادرات محور برخوردار است.
ولی الله فرزانه در راستای شفافیت آرا گفت: قرار بود موضوع لایحه منطقه آزاد مازندران فردا در مجلس مطرح شود ولی با پیگیری نمایندگان مازندران امروز مطرح شد و کلیه خادمین مردم فهیم مازندران در خانه ملّت به این لایحه رای مثبت دادند.
وی اضافه کرد : در گذشته موضوع منطقه آزاد شدن مازندران مطرح شده بود ولی در مجلس به علت درج نام سه منطقه از جمله مازندران در قالب یک لایحه با مخالفت نمایندگان همراه د ولی امروز دولت در یک لایحه جداگانه موضوع منطقه آزاد شدن مازندران را مطرح که خوشبختانه با رای مثبت اکثریت حاضرین به تصویب رسید.

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین