مطابق تصمیم ستاد ملّی مقابله با کرونا قرنطینه ممکن نیست
مطابق تصمیم ستاد ملّی مقابله با کرونا قرنطینه ممکن نیست
صبح امروز یکشنبه 19 مرداد سی و نهمین جلسه ستاد مقابله با کرونای شهرستان به ریاست شریعت فرماندار محمودآباد و با حضور محمدی معاون سیاسی فرماندار، سرهنگ علیزاده جانشین فرماندهی سپاه ناحیه و توان رئیس شبکه بهداشت و درمان و سایر اعضای ستاد برگزار شد.

وی طی سخنانی در این جلسه توزیع کیسه های پلاستیکی در نانوایی ها را به دلایل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و زیست محیطی و همینطور بخاطر ماندگاری ۷۲ ساعته ویروس کرونا خطر آفرین و  ممنوع اعلام کرد و افزود: مردم ترجیحا کیسه های پارچه ای را جایگزین نمایند.

وی گفت: اکیپ های بازرسی و نظارت شهرستان تساهل و تسامح رو در برخورد با واحدهای صنفی متخلف که امکان تجمع بالاتری ایجاد می کنند کنار بگذارند ، چرا که  مردم انتظار برخورد های جدی تری را دارند.

نماینده عالی دولت در محمودآباد تصریح کرد : پروتکل های بهداشتی ظرفیت بالایی در پیشگیری و مقابله با کرونا ایجاد می‌کند که حصول نتیجه بهتر منوط به افزایش نظارت ها و اجرای دقیق همین پروتکل ها از طرف مردم و دستگاه های اجرایی ست.

 

فرماندار محمودآباد تصریح کرد : از مجموعه سپاه و بسیج و نیروی جهادی تقاضا داریم جهت هم افزایی بیشتر و بالا رفتن ضریب اطمینان و برون رفت از وضعیت قرمز، همچون گذشته در کنار ستاد مقابله با کرونای شهرستان قرار بگیرند.

 

وی افزود: مطابق تصمیم ستاد ملّی مقابله با کرونا قرنطینه ممکن نیست و قطعی ترین راه حل در دسترس در شرایط فعلی تغییر در سبک زندگی و عمل به شیوه نامه های سه گانه بهداشتی تشخیص داده شده است.

  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین