۸ تیم در مسابقات والیبال بسیج محمودآباد رقابت می کنند
۸ تیم در مسابقات والیبال بسیج محمودآباد رقابت می کنند
محمودآباد آنلاین / رئیس هیئت والیبال بسیج محمودآباد از برگزاری مسابقات والیبال در این شهرستان خبرداد و گفت: ۸ تیم در این دوره مسابقات شرکت می‌کنند.

هوشنگ حیدری در گفت و گو با خبرنگار محمودآباد آنلاین با بیان اینکه مسابقات والیبال بسیج محمودآباد  گرامیداشت هفته بسیج در رده سنی بزرگسالان برگزار می‌شود، بیان داشت: ۸ تیم از سطح شهرستان  در این دوره از رقابت ها باهم به رقابت می‌پردازند.

رئیس هیأت والیبال بسیج شهرستان محمودآباد درباره شرایط برگزاری این بازی ها افزود: این دوره بازی ها از دوم و سوم آذرماه با حضور ۸ تیم فرمانداری،شهید رجایی،یوسف آباد،آزادمون،شبکه بهداشت،درمانگاه سپاه،امام خمینی(ره) و آرام  آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: تیم‌های حاضر در این مسابقات در دو گروه چهار تیمی قرارگرفته‌اند که از هر گروه دو تیم به مرحله پلی‌آف راه پیدا می‌کنند و پیروزی ها در مرحله اول  ۲ از ۳ و در فینال ۳ برد از ۵ دست می باشد.

هوشنگ حیدری در پایان  هدف از برگزاری این بازی ها را پیشرفت والیبال محمودآباد بیان کرد و گفت: شهرستان محمودآباد جز شهرستانهای والیبال خیز مازندران است و هدف سپاه و بسیج نیز از برگزاری این دوره مسابقات پیشرفت این رشته در شهرستان است که امیدواریم با کمک همه اهالی ورزش و رشته والیبال این مهم حاصل شود.

  • نویسنده : محمد اسماعیلی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین