مسیرهای دسترسی به ساحل محمودآباد مسدود می شود
مسیرهای دسترسی به ساحل محمودآباد مسدود می شود
محمودآباد آنلاین/معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری محمودآباد با بیان اینکه در تعطیلات پیش رو خدماتی در سواحل محمودآباد به مسافران ارائه نخواهد شد گفت: تمامی راه های دسترسی به ساحل نیر مسدود می شود.

به گزارش محمودآبادآنلاین قنبرعلی داداش پور در جلسه ستاد ساماندهی سواحل شهرستان محمودآباد افزود:بنابر مصوبه ستاد ملی کرونا هرگونه فعالیت دریایی و ارائه خدمات  به مسافران در سواحل به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا ممنوع است.

وی افزود: همچنین در این ایام تمامی کافه ها و دکه های ساحلی نیز اجازه ارائه خدمات نخواه۹ند داشت و تنها مشاغل سطح یک در شهرستان اجازه فعالیت دارند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری محمودآباد با بیان اینکه با وجود تعطیلی شناگاههای ساحل همچنان ناجیان در مناطق ممنوعه و آزاد شنا حضور دارند افزود: انتظار میرود با توجه به شیوع ویروس کرونا مسافران و شهروندان از شنا در دریا پرهیز کنند.

وی همچنین به تعداد کم ناجیان غریق اشاره کرد و گفت: به علت عدم پرداخت حقوق ناجیان در حال حاضر تنها ۴۰ ناجی در سواحل شهرستان حضور دارند که کنترل دریا و جلوگیری از غرق شدن افراد با این تعداد کم ناجی کاری سخت است.

داداش پور با بیان اینکه تقریبا به ازای هر یک کیلومتر باید یک ناجی داشته باشد گفت: به علت کمبود ناجی هم اکنون به ازای هر ۳ کیلومتر از ساحل یک ناجی حضور دارد و خواهش ما این است که مردم و مسافران برای حفظ جان خود از شنا در دریا خودداری کنند.

وی همچنین به کاهش غریق در دریا اشاره کرد و گفت: خوشبختانه طی دو هفته اخیر با استقرار قایق های کشیک و همکاری شهرک ها و نیروی انتظامی در این مدت غرقی منجر به فوت رخ نداده است.

وی در اخر از مردم  ابراز امیدواری کرد که با کمرنگ تر شدن حضور مردم و مسافران دراماکن عمومی و سواحل محمودآباد شیوع کرونا در سطح شهرستان کاهش یابد.

  • نویسنده : شقایق نائیجیان
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین