محمودآباد صاحب کورت اسکواش می شود
محمودآباد صاحب کورت اسکواش می شود
محمودآباد آنلاین/ نخستین کورت (زمین بازی) حرفه ای اسکواش غرب مازندران در محمودآباد احداث می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان محمودآباد؛ امروز پنج شنبه ۱۹ اسفندماه کلنگ ساخت خانه اسکواش به عنوان نخستین فضای اختصاصی این رشته ورزشی در محمودآباد آغاز شد.

امیر رضا تورانی در آیین کلنگ زنی خانه اسکواش شهرستان با اشاره به اینکه این ساختمان ورزشی با کمک آموزش و پرورش و خیرین در مجموعه ورزشی رجایی ساخته خواهد شد،گفت: ایجاد دو کورت اسکواش به همراه فضا‌های جانبی در خانه اسکواش پیش‌بینی شده است که امید می‌رود پس از اجرای فنداسیون، مراحل تکمیل و آماده‌سازی آن نیز با جذب حمایت‌های مالی خیرین ورزشی ادامه یابد.

رئیس هیأت اسکواش محمودآباد تصریح کرد:مراسم کلنگ زنی این پروژه با حضور حاج آقا جباری امام جمعه محمودآباد،مهندس فرزانه نماینده مردم شهرستانهای محمودآباد و نور در خانه ملت،داداشپور معاون فرمانداری، شعبان پور رئیس اداره ورزش و جوانان، اسدی رئیس اداره آموزش و پرورش،چاری رئیس دفتر نماینده، رحیمی مسئول تربیت بدنی آموزش و پرورش،اعضای این هیأت و جمعی از پیشکسوتان و دوستداران ورزش برگزار شد.

تورانی با بیان اینکه خانه اسکواش شهرستان در فضایی بالغ بر ۲۲۰ متر احداث خواهد شد افزود: برای تکمیل این پروژه بیش از یک نیم میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده که امیدواریم در سال ۱۴۰۱ و در هفته دولت به مرحله بهره برداری برسد.

هیأت اسکواش کمتر از شش ماه است در شهرستان راه اندازی شده و هم اکنون ۵ ورزشکار و دو مربی به شکل مستمر در ورزش اسکواش فعالیت دارند.

  • نویسنده : محمد اسماعیلی
  • منبع خبر : روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان محمودآباد