جشن اردیبهشت تئاتر محمودآباد برگزار شد
جشن اردیبهشت تئاتر محمودآباد برگزار شد
محمودآباد آنلاین: جشن اردیبهشت تئاتر محمودآباد و اختتامیه اولین جشنواره تئاتر تک نفره بانوان وازیک به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی محمودآباد و انجمن هنرهای نمایشی این شهرستان برگزار شد.

در این جشن که با حضور مدیر عامل و اعضای هییت مدیره و هییت رییسه انجمن هنرهای نمایشی مازندران ، رییس و اعضای شورای اسلامی شهر محمودآباد ، خاکپور عضو شورای اسلامی شهر سرخ رود، روسای انجمن های هنری و هنرمندان تئاتر برگزار شد، یاسر محمودی مدیر عامل انجمن هنرهای نمایشی مازندران، محمودآباد را جزو سه شهر نمونه مازندران نام برد که وفاق و همدلی خاصی بین اعضای شورای اسلامی شهرشان و رییس اداره فرهنگ و هنرمندان تئاتر برقراره که می توان از این وفاق در جهت تعالی و رشد هنر فاخر نمایش در این شهرستان استفاده‌ کرد.

محمودی همچنین با اشاره به مذاکرات اخیر هییت مدیره انجمن و شهرداری محمودآباد بابت برگزاری جشنواره تئاتر ساحلی ایران ، این اتفاق را حرکتی ارزشمند در خصوص برند سازی شهری و رونق تولید و کسب و کار و همچنین صنعت گردشگری برشمرد.

در ادامه صادق خوشخو ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن خیر مقدم به مهمانان برشمرد که درب اداره ارشاد به روی همه هنرمندان باز است و ما با افتخار حامی هنرمندان تئاتر هستیم.

همچنین در حاشیه این جشن ، با اهدای حکمی از سوی یاسر محمودی ، مصطفی بابایی به عنوان مشاور برنامه ریزی در امورت نمایشی انجمن هنرهای نمایشی منصوب گردید.

مربوط صادق ریاست هییت مدیره انجمن نمایش مازندران نیز گزارشی از عملکرد و برگزاری جشنواره وازیک ارائه داد.

در پایان نیز از حضار و برگزیده گان جشنواره تئاتر وازیگ و سرپرستان و فعالان نمایشی شهرستان تقدیر شد.

  • نویسنده : شقایق نائیجیان
  • منبع خبر : حرف آنلاین