مسایل اقتصادی نباید مانع حضور مردم در انتخابات شود
مسایل اقتصادی نباید مانع حضور مردم در انتخابات شود
محمودآباد آنلاین: نماينده مردم نور و محمودآباد با بيان اينكه مشكلات اقتصادي سبب دلسردي مردم شده است گفت: اين مشكلات نبايد سبب فاصله گرفتن مردم از انتخابات شود.

ولی الله فرزانه روز چهارشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان محمودآباد گفت: دلخوشی  جامعه ایران داشتن رهبری فرزانه و حکیم است که همه دنیا به قدرت برنامه ریزی ایشان اذعان دارند.

وی ادامه داد: فرمایشات رهبری با در نظر گرفتن منافع کشور و مردم است و از همین رو باید فرمایشات ایشان سرلوحه اقدامات مردم و مسئولین قرار گیرد.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی  از شعارهای پوپولیستی انتخابات انتقاد کرد و افزود : متاسفانه برخی شعار میدهند که میخواهند اختیارات ولایت فقیه  را کم کنند در صورتیکه خیرخواه تر از رهبر برای کشور وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه جوانان جامعه مورد حمله دشمنان انقلاب و نظام قرار گرفتند گفت: متاسفانه ما در جامعه الگوهای زیادی همانند حاج قاسم سلیمانی داریم که نتوانستیم برای جوانان الگو سازی کنیم و انها را حفظ کنیم.

فرزانه خواستار برنامه ریزی برای مشارکت حداکثری در انتخابات شد و گفت:این دوره از انتهابات از حساسیت بالایی برخوردار  می باشد و لازم است مردم با مشارکت حداکثری در انتخابات شرکت کنند.

وی با بیان اینکه مشکلات اقتصادی باعث دلزدگی مردم شده است افزود: این مشکلات نباید مانع حضور مردم در انتخابات شود.

فرزانه ادامه داد:متاسفانه علیرغم اینده نگری و هشدار های رهبری، ما مسئولان غفلت کردیم و برنامه ریزی درست برای اقتصاد صورت نگرفت.

وی افزود: چون  اقتصاد ما به نفت متکی است با فروش نفت و رها کردن ارز در بازار گرانی در جامعه ایجاد شده است در حالیکه ما باید توان خرید مردم را افزایش دعیمزتا بتوانند در مقابل گرانی که ماحصل اقتصاد نفتی است مقاومت کنند.

نماینده مردم نور و محمودآباد افزود: ما باید از تمام ظرفیت های استان و شهرستان برای رونق اقتصادی منطقه استفاده کنیم.

وی با تاکید بر اینکه تحقق شعار سال باید در جلسات شورای فرهنگ عمومی مورد توجه قرار گیرد گفت: باید با هماهنگی این شورا و کارگروه اشتغال و سرمایه که در فرمانداری محمودآباد تشکیل شده است مشکلات سرمایه گذار ها و واحدهای تولیدی مرتفع گردد و صرفا در حد تشکیل جلسات بی نتیجه نباشد.

  • نویسنده : شقایق ناییجیان
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین