مسئولیتی که مردم به ما سپرده اند حق الناس است
مسئولیتی که مردم به ما سپرده اند حق الناس است
محمودآباد آنلاین: شریعت فرماندار محمودآباد در دیدار با اعضای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر محمودآباد : مبنای همه ی تصمیم گیری ها باید قانون باشد تا پیش وجدان خود راحت باشیم.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان محمودآباد ، نشست علیرضا شریعت فرماندار شهرستان محمودآباد با اعضای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و سرپرست شهرداری محمودآباد ظهر روز چهارشنبه ۹ مهر در خصوص ضرورت توجه به مشکلات شهری و انتخاب شهردار در محل فرمانداری تشکیل شد.

فرماندار شهرستان محمودآباد طی سخنانی در این جلسه خطاب به اعضای شورا گفت: سال آخر فعالیت شورای با سال اول آن نباید فرقی داشته باشد و انتظار میرود تا آخرین روز مسئولیت در این پارلمان شهری با قدرت به کار خود ادامه دهید و  این در حالی است که در بین شهروندان استنباط می شود کارها و امورات اصلی شهر در سال پایانی از سوی شما کنار گذاشته شده و انگیزهای لازم خدمتی در بین اعضا وجود ندارد.

نماینده عالی دولت با اشاره به مشکل زباله و ضرورت حل سایر مشکلات شهری گفت: انتظار میرود در فرصت باقی مانده با شتاب بیشتر کارهای عقب افتاده شهر پیگیری شود و این مهم منوط به انتخاب شهرداری توانمند است .

علیرضا شریعت گفت: قانون را مطالعه کنید و مبنای همه ی تصمیم گیری هایتان باید قانون باشد تا پیش وجدان خود راحت باشید ، چراکه هر جا از قانون فاصله بگیرید ضرر کرده اید.

وی تاکید کرد: قبل از انتخاب و معرفی هر فردی استعلام های لازم را انجام دهید تا زمان را از دست ندهید ، چرا که پرسه انتخاب شهردار زمان می برد و شاخص های درست همراه با صلاحیت فردی و فنی و عمومی برای انتخابی شایسته بمنظور توسعه محمودآباد به عنوان شهردار برگزنید.

وی همچنین از انتخاب یک زمین برای راه اندازی سایت تخلیه و پردازش زباله در محمودآباد خبر داد و افزود: اگر این روزها شهر در محاصره زباله است به علت ممانعت شهرستان آمل و سایر شهرهای طرف قرارداد جهت تخلیه زباله است و بزودی مشکل زباله شهر محمودآباد حل خواهد شد.

 

  • نویسنده : رضا اکبری
  • منبع خبر : روابط عمومی فرمانداری شهرستان محمودآباد