مدیریتی چون مدیریت دفاع مقدس باید بر جامعه حاکم شود
مدیریتی چون مدیریت دفاع مقدس باید بر جامعه حاکم شود
محمودآباد آنلاین / یادواره شش شهید خوشنام و گلگون کفن روستای بونده از توابع بخش مرکزی شهرستان محمودآباد، همزمان با پنجمین روز از هفته دفاع مقدس برگزار شد.

سرهنگ دوم پاسدار اسماعیل ابراهیم‌نژاد در این یادواره بیان کرد: شهدای عزیز ما بی‌ادعا بودند؛ آنها برای پست و مقام و منصب نرفتند، آنها برای اعتلای انقلاب و به دستور امام امت رفتند، همانطور که شهیدی نیست که در وصیت نامه خود نگفته باشد که امام را تنها نگذارید.

ابراهیم‌نژاد عنوان کرد: شهدا رفته‌اند تا راه را برای ما باز کنند، این شهدا ستارگان آسمان هستند تا ما راه را گم نکنیم.

وی خاطرنشان کرد: جوانان عزیز باید بدانند که ۴۰ سال چشم انتظاری مادری برای دیدن چند تکه استخوان فرزندش یعنی چه، جوانان نمی‌دانند رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس با دست خالی با تمام جهان جنگیدند، جوان‌ها باور نمی‌کنند از اروند گذشتن را، مسابقه بین پدر و پسر برای رفتن از روی مین را.

اسماعیل ابراهیم‌نژاد دفاع مقدس را اوج ایثار و مقاومت دانست و افزود: ایثار یعنی مادری که نه فرزند خود را فدای انقلاب اسلامی کرد.

وی با بیان اینکه ۳۶۰۰۰ هزار دانش آموز بسیجی در دفاع مقدس جنگیدند و جانشان را فدای این انقلاب کردند، یادآور شد: یک روز دانش آموزان شناسنامه خود را برای رفتن به جبهه دستکاری می کردند و امروز برای رفتن به خارج از کشور.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه محمودآباد جنگ تحمیلی را نه جنگ دو کشور بلکه جنگ جهان اسلام خواند و ذکر کرد: دشمن فهمیده بود انقلاب اسلامی زمینه‌ساز ظهور خواهد بود.

ابراهیم‌نژاد اضافه کرد: دشمن می‌دانست ما سلاح نداریم و گمان می‌کرد در عرض چند روز به تهران رسیده و خاک ایران را تصرف خواهد کرد، اما نمی‌دانست جوانانی از این روستاها بلند می‌شوند و از خاک و ناموسشان دفاع خواهند کرد.

وی در رابطه با دسیسه های دشمنان در پاک کردن دفاع مقدس از اذهان مردم هشدار داد: دشمن دارد با عوض کردن معنای دفاع و جنگ اذهان دنیا را از عمل خبیثانه خود دور و انقلاب اسلامی را متهم می‌سازد.

ابراهیم‌نژاد در پایان با متذکر شدن اینکه دشمن امروز تلاش می‌کند تا دفاع مقدس را در جامعه ما کمرنگ کند، تاکید کرد: مدیریتی چون مدیریتی که در دوران دفاع مقدس بود امروز باید بر جامعه ما حاکم شود.

  • نویسنده : امیرعباس رضاپور
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین