محمودآباد در وضعیت کم خطر کرونایی
محمودآباد در وضعیت کم خطر کرونایی
سامانه ماسک متعلق به وزرات بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در تازه‌ترین گزارش خود از وضعیت کرونایی کشور ، ۱۹ شهرستان استان مازندران را آبی و 3 شهرستان دیگر را زرد ارزیابی کرده است و رنگ کرونایی شهرستان محمودآباد نیز همچنان آبی می باشد.

به گزارش محمودآباد آنلاین،طبق ارزیابی این سامانه در حال حاضر شهرستان های  گلوگاه، رامسر و نور در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند و بقیه شهرستان های استان مازندران دارای رنگ آبی کرونایی می باشند.

طبق ارزیابی جدید سامانه ماسک در حال حاضر شهرستان‌های آمل ، بهشهر، بابل، بابلسر، تنکابن، نکا، میاندورود، ساری، سیمرغ، قائم‌شهر، جویبار، فریدونکنار، محمودآباد، کلاردشت، عباس آباد، نوشهر، چالوس، سوادکوه و سوادکوه شمالی در وضعیت آبی کرونایی قرار گرفتند.

شهرستان محمود آبادکه از اول مهرماه امسال با خروج از وضعیت نارنجی کرونایی وارد رنگ زرد به معنای خطر متوسط کرونایی شد و پس از آن بعد از ۲ ماه ثبات کرونایی در تاریخ ۲۹ آبان ماه به رنگ آبی درآمد و در حال حاضر نیز ۳ بیمار کرونایی در بیمارستان شهدای این شهرستان بستری هستند.

رنگ زرد به معنای خطر متوسط محسوب می شود. مناطقی که با این رنگ مشخص می شوند به این معناست که در آنجا بستری روزانه کرونایی در بیمارستان ها بین چهار تا ۶ نفر از میان هر یکصد هزار نفر جمعیت است.

رنگ آبی در فرهنگ ستاد مقابله با کرونا به معنی خطر کم است. این رنگ به مناطقی داده می شود که آمار بیماران کرونایی بستری روزانه در آنجا ۲ نفر به ازای هر یکصد هزار نفر جمعیت باشد.

  • نویسنده : شقایق نائیجیان
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین