رفع تصرف ازاراضی کشاورزی محمودآباد
رفع تصرف ازاراضی کشاورزی محمودآباد
محمودآباد آنلاین : فرمانده انتظامی استان از تخريب ساخت و سازهاي غيرمجاز در 24 هزار مترمربع از اراضي زراعی محمودآباد به ارزش 720 میلیارد ریال خبر داد.

محمودآباد آنلاین به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار “مرتضی میرزایی” در تشریح این خبر، اظهار داشت: در راستای حفظ کاربری اراضی کشاورزی و به منظور حمایت از بخش کشاورزی و تولیدات داخلی، طرح جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در شهرستان محمودآباد به اجرا در آمد.

وی افزود: در اجرای این طرح که در حوزه استحفاظی بخش سرخرود به اجرا در آمد پس از هماهنگی های قضائی با دادستان و با همکاری کارشناسان اداره جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد، نسبت به تخریب ۸۰ فقره ساخت و سازهای غیر مجاز در اراضی زراعی اقدام شد.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به آزاد سازی ۲۴ هزارمترمربع از اراضی کشاورزی و زراعی در این عملیات، تصریح کرد: برابر نظر کارشناسان مربوطه ارزش زمین های رهاسازی شده در این عملیات بالغ بر۷۲۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در این عملیات ۴ نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند. اظهار داشت: این اراضی از چنگ زمین خواران آزاد و در اختیار بخش کشاورزی و زراعی شهرستان محمودآباد قرار گرفت.

سردار میرزایی در پایان با اشاره به این که تجاوز به اراضی ملی و کشاورزی تجاوز به حقوق همه مردم به ویژه نسل آینده این کشور است، تصریح کرد: هرگونه تصرف و ساخت و سازهای غیرمجاز در زمین های کشاورزی موجب اخلال در خودکفایی کشور در بخش کشاورزی و رواج بیکاری در جامعه خواهد شد.

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : خبرگزاری پلیس