امیدوارم گام های موثری در پیشبرد ورزش تیراندازی برداریم
امیدوارم گام های موثری در پیشبرد ورزش تیراندازی برداریم
محمودآباد آنلاین / مهندس سعید فرزانه نماینده مجلس شورای اسلامی با حضور در فدراسیون تیراندازی با علی دادگر رییس این فدراسیون دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، مهندس سعید فرزانه نماینده مردم شریف شهرستان نور و‌ محمودآباد در مجلس شورای اسلامی بهمراه مهندس مهدی اختیاری شهردار شهرستان محمود آباد، دکتر علی صادقی مسئول امور پارلمانی مجلس و سید صیاد موسوی از دیگر مسئولان این شهرستان امروز دوشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه از فدراسیون تیراندازی بازدید و با علی دادگر رئیس این فدراسیون دیدار و گفت وگو کردند.
در این دیدار مهندس فرزانه با اشاره به موفقیت های فدراسیون تیراندازی گفت: ورزشکاران این فدراسیون با کسب ۶ سهمیه در بازی های المپیک توانستند رشد و پیشرفت چشمگیری داشته و به جایگاهی بالاتر نسبت به گذشته دست پیدا کنند.
او در ادامه با اشاره به اقدامات مثبت فدراسیون تیراندازی اظهار داشت : با همت و اراده ای که در ورزشکاران این رشته وجود دارد قطعا می توانند موفقیت های بزرگی را تکرار کند و در المپیک نیز بدرخشد.
علی دادگر نیز ضمن خیرمقدم و خوشامدگویی به مهندس فرزانه و هیات همراه گفت: خوشبختانه در این مدت اتفاقات مثبت و اقدامات قابل توجهی در زمینه توسعه و رشد ورزش تیراندازی صورت گرفته و انشاالله با حمایت های بیشتر مجلس شورای اسلامی این رشته را به جایگاه بالاتری که شایسته آن است برسانیم.
رییس فدراسیون تیراندازی خاطر نشان کرد: شهرستان محمود آباد از شهرستان های مستعد در پرورش قهرمانان کشور است که فدراسیون نیز با هدف توسعه ورزش تیراندازی از این شهرستان حمایت خواهد کرد.
همچنین در این نشست در خصوص توسعه زیرساخت‌های ورزشی و افزایش سرانه اماکن ورزشی بحث و گفتگو شد و در پایان مقرر شد زمینی برای فعالیت رشته اهداف پروازی از طرف شهردار شهرستان محمود آباد در اختیار هیات تیراندازی این شهرستان قرار بگیرد و فدراسیون نیز با اهدای تجهیزات و سلاح از این هیات حمایت کند.

  • نویسنده : محمد اسماعیلی
  • منبع خبر : روابط عمومی فدراسیون تیراندازی