مجتمع نفت محمودآباد میزبان فرمانداران ۵ استان کشور
مجتمع نفت محمودآباد میزبان فرمانداران ۵ استان کشور
محمودآباد آنلاین : معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران گفت: همایش منطقه ای فرمانداران و مدیران کل سیاسی و انتخابات پنج استان کشور به مدت سه روز در مجتمع نفت محمودآباد برگزار می‌شود.

به گزارش محمودآباد آنلاین : روح الله سلگی عصر یکشنبه در جلسه هماهنگی همایش منطقه‌ای انتخابات استان با اشاره مراحل در حال انجام برای برگزاری باشکوه انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان گفت: همایش منطقه‌ای فرمانداران و مدیران کل سیاسی و انتخابات ۵ استان از ۲۳ خردادماه جاری به مدت ۳ روز در مجتمع نفت محمودآباد برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این همایش در مورد راهکارها و بسترهای مورد نیاز برای برگزاری باشکوه انتخابات امسال هم اندیشی و برنامه ریزی خواهد شد و مسئولان ستادهای انتخابات استان‌های تهران، سمنان، گلستان، گیلان و مازندران در این همایش حضور خواهند داشت.

رئیس ستاد انتخابات مازندران اظهار کرد: در این همایش معاون سیاسی وزیر و رئیس ستاد انتخابات کشور به ارائه نقطه نظرات انتخاباتی خواهد پرداخت.

سلگی با اشاره به تاکید استاندار مازندران برای بسترسازی در امر برگزاری باشکوه انتخابات در استان ادامه داد: استاندار مازندران با شرکت در این همایش سه روزه ظرفیت‌های استان در امر برگزاری انتخابات را تبیین خواهد کرد.

سلگی خاطر نشان کرد: برگزاری انتخابات بزرگترین پروژه سیاسی دولت در سال جاری است.

معاون استاندار مازندران گفت: خلق حماسه پرشور مردم در انتخابات نیازمند برنامه ریزی و تدابیر سازنده است‌.

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین