برگزاری همایش تجلیل از بازنشستگان نیروهای مسلح مازندران در محمودآباد
برگزاری همایش تجلیل از بازنشستگان نیروهای مسلح مازندران در محمودآباد
محمودآباد آنلاین : به مناسبت بزرگداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان؛ همایش تجلیل از بازنشستگان نیروهای مسلح استان مازندران با حضور دکتر روح الله علیزاده فرماندار محمودآباد و ستاری مدیرکل سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح استان مازندران و فرماندهان سپاه و انتظامی شهرستان و جمعی از مسئولان، بازنشستگان و خانواده‌های آنان در تالار اکسین محمودآباد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان محمودآباد؛ فرماندار در این همایش با بیان اینکه بازنشستگان منشا خیر و برکت خانواده و جامعه هستند، افزود: برگزاری چنین مراسمی علاوه بر تجلیل و قدردانی؛ زمینه ساز گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.
علیزاده امنیت و اقتدار ایران اسلامی را مرهون جان‌فشانی های بازنشستگان، رزمندگان دیروز و همرزمان آنان که به درجه رفیع شهادت نائل آمده و آنهایی که امروز در سنگر آنان خدمت می‌کنند، عنوان کرد و افزود: امروز بازنشستگان با مشکلات عدیده ای رو به رو هستند که باید به مشکلات آنان توجه و اهتمام بیشتری شود.
در انتهای این مراسم از تعدادی پیشکسوتان نیروهای مسلح تجلیل به عمل آمد.
گفتنی است به توصیه صندوق بازنشستگان کشور و براساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی، ۲۵ ذی الحجه با عنوان روز خانواده و تکریم بازنشستگان نامگذاری شده است.

  • نویسنده : امین امینی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین