لازم است با پدیده شوم کشف حجاب مبارزه جدی و میدانی شود / شهر برای بی‌حجابان ناامن شود
لازم است با پدیده شوم کشف حجاب مبارزه جدی و میدانی شود / شهر برای بی‌حجابان ناامن شود
محمودآیاد آنلاین : حضرت حجت السلام والمسلمین مهدی تقی زاده امام جمعه بخش سرخ رود در جلسه ستاد امر به معرف و نهی از منکر شهرستان محمودآباد گغت: حجاب و عفاف از ضروریات دین اسلام است و همواره بر آن تاکید دارد اما متاسفانه مدتی‌ست شاهد بدحجابی یا کشف حجاب در سطح جامعه هستیم.

حضرت حجت السلام والمسلمین مهدی تقی زاده امام جمعه بخش سرخ رود از شروع سال ۱۴۰۲ شهرستان محمودآباد شاهد حجم بالای مسافر و گردشگر است چراکه این شهر از موهبت الهی دریا، جنگل و مراکز تفریحی و گردشگری برخوردار بوده و نزدیک‌ترین شهرستان از جاده هزار به مازندران محسوب می‌شود.

وی گفت:حضور گردشگر، اقتصاد شهر را به گردش در می‌آورد اما اینطور نیست که مطالبه به‌حق مردم ولایتمدار و شهیدپرور محمودآباد در خصوص امنیت و آسایش نادیده گرفته شود.

اشالن اظهار داشت : گفتنی‌ است با توجه به عدم رعایت حجاب توسط مسافران و گردشگران در ایام تعطیلات و روزه‌خواری آنان در شهر، جلسه ویژه امر به معروف با حضور مدیران شهرستانی تشکیل شد تا برخورد جدی و قانونی صورت گیرد.

خطیب جمعه سرخ رود عزم جدی مدیران منجر به دادن اولتیماتوم به کسانی که خلاف قانون عمل کرده و کشف حجاب می‌کنند، شده و موج تاکید بر برخورد جدی و ناامن شدن شهرستان محمودآباد برای آن‌ها خواهد بود.

حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی تقی‌زاده امام جمعه سرخ‌رود در این جلسه با تاکید بر اینکه باید با ورود به میدان عمل با بدحجابی برخورد شود، اظهار داشت: مردم مطالبه خود را جدی پیگیر هستند بنابراین ما نیز باید بدون هیچ ملاحظه‌ای برخورد کنیم.

وی افزود: اطلاع‌رسانی به‌موقع و درست به شهروندان و مسافران برای رعایت حجاب و عدم روزه‌خواری علنی باید انجام شود تا فرهنگ‌سازی صورت گرفته باشد.

امام جمعه سرخ‌رود خاطرنشان کرد: اصناف و اماکن و دستگاه قضایی شهرستان باید ورود جدی و برخورد با مغازه‌دارانی که قانون رو رعایت نمی‌کنند، داشته باشند.

حجت‌الاسلام تقی‌زاده گفت: آذین شهر و بخش و دعوت مردم به حجاب و عفاف و روزه‌داری می‌تواند از جمله برنامه‌های فرهنگی باشد.

وی یادآور شد: بهتر است با استفاده از ابزار رسانه و خبرنگاران، بازدید و حضور میدانی همه مسئولان شهرستانی در جای جای بخش و شهر سرخ‌رود و شهرستان محمودآباد از مراکز منکراتی و تذکر حضوری به متخلفان گامی در حوزه فرهنگی و اطلاع‌رسانی برداشته شود.

امام جمعه سرخ‌رود عنوان داشت: دیگر جای آزمون و خطا و تعلل و امروز و فردا کردن نیست همین لحظه و ساعت باید هر مرد و زن با غیرت و هر مسئول با غیرتی وارد خاکریز کارزار فرهنگی بشود.

حجت‌الاسلام تقی‌زاده در پایان تاکید کرد: با این پدیده شوم مبارزه جدی و میدانی البته با خلق و خوی دینی و امر معروف و نهی از منکر اسلامی و پیرو فرامین حضرت امام خامنه ای برخوردها، انجام بپذیرد.

  • نویسنده : بهناز مقدس
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین