دستگیری شرور سابقه دار در محمودآباد
دستگیری شرور سابقه دار در محمودآباد
محمودآباد آنلاین:فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد از دستگیری شرورسابقه دار تحت تعقیب طی یک عملیات غافلگیرانه پلیس امنیت عمومی این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “محمود حسین زاده” در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی تحرکات فرد شرور و ایجاد اقدامات مجرمانه در سطح شهرستان توسط این مجرم تحت تعقیب، موضوع شناسایی و دستگیری او به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.

 وی با بیان اینکه درگیری مسلحانه، ایجاد رعب و وحشت، اخلال در نظم عمومی، تهدید به قتل و باج گیری از اقدامات مجرمانه فرد شرور و تحت تعقیب می باشد، افزود: با توجه به متواری بودن این شرور، تحقیقات تخصصی پلیس برای دستگیری او ادامه داشت تا اینکه با پیگیری مستمر مأموران انتظامی، مخفیگاه وی در یکی از محله های حاشیه این شهرستان شناسایی و درعملیاتی غافلگیرانه و ضربتی دستگیر شد.

 فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد با هشدار به افرادی که باعث برهم زدن نظم و امنیت عمومی جامعه می شوند، گفت: عربده کشی و اوباش گری به هیچ عنوان در جامعه امروز جایگاهی ندارد، پلیس قاطعانه در برابر مخلان نظم و امنیت عمومی ایستاده است و اجازه جولان دادن به اینگونه افراد را نخواهد داد.

  • نویسنده : شقایق ناییجیان
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین